ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 102352
  • ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ - ۳:۴۹
  • 94 بازدید
  • ارسال توسط :

فراخوان سومین جشنواره سراسری شعر «نخل و کارون» منتشر شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا از خوزستان، فراخوان سومین جشنواره سراسری شعر «نخل و کارون» (یادمان شهدای مدافع حرم) از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر اعلام شد. طبق فراخوان اعلام شده علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در دو […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا از خوزستان، فراخوان سومین جشنواره سراسری شعر «نخل و کارون» (یادمان شهدای مدافع حرم) از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر اعلام شد.

طبق فراخوان اعلام شده علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در دو بخش آزاد  و ویژه(با موضوع دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم) به دبیرخانه ارسال کنند. مهلت ارسال آثار 31 اردیبهشت و زمان برگزاری جشنواره 19 خرداد اعلام شده است.

شاعران می‌توانند حداکثر در هر بخش 5 اثر خود به دبیرخانه جشنواره به نشانی الکترونیکی جشنواره nakhlokaroon98@gmail.com به همراه مشخصات دقیق فردی، نشانی کامل پستی و تلفن تماس ارسال کنند.

نشانی دبیرخانه جشنواره شعر «نخل و کارون» شوشتر به نشانی خوزستان، شوشتر، کمیته سوخت، جنب پست مرکزی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر است. علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره با تلفن‌های 061336224540 و 09169132503 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن