ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 102360
  • ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ - ۵:۱۸
  • 85 بازدید
  • ارسال توسط :
کارشکنی دیگری از متجاوزان به یمن/ توقیف ۱۰ فروند کشتی حامل فرآورده‌های نفتی در الحدیده

کارشکنی دیگری از متجاوزان به یمن/ توقیف ۱۰ فروند کشتی حامل فرآورده‌های نفتی در الحدیده

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، کشور‌های متجاوز به یمن ۱۰ فروند کشتی حامل فرآورده‌های نفتی را توقیف کردند. کشور‌های متجاوز به یمن در حالی به توقیف این ده فروند کشتی ادامه می‌دهند و اجازه نمی‌دهند در بندر الحدیده پهلو بگیرند […]

کارشکنی دیگری از متجاوزان به یمن/ توقیف ۱۰ فروند کشتی حامل فرآورده‌های نفتی در الحدیدهبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، کشور‌های متجاوز به یمن ۱۰ فروند کشتی حامل فرآورده‌های نفتی را توقیف کردند. کشور‌های متجاوز به یمن در حالی به توقیف این ده فروند کشتی ادامه می‌دهند و اجازه نمی‌دهند در بندر الحدیده پهلو بگیرند که سازمان ملل متحد برای آن‌ها بر اساس سازوکار کسب اطمینان و بازرسی، مجوز صادر کرده است.

هدف از جلوگیری از ورود این کشتی‌ها به بندر الحدیده، جنگ با ملت یمن و جلوگیری از دستیابی آنان به ضروری‌ترین نیاز‌های زندگی است.

معاون رئیس شورای مدیریت سازمان بنادر دریای سرخ به المسیره گفت این کشتی‌ها قرار بود چند روز پیش در بندر الحدیده پهلو بگیرند تا محموله آن‌ها بر اساس سازوکار سازمان ملل متحد و پس از بازرسی تخلیه شوند، اما متجاوزان اجازه نداده‌اند این ده فروند کشتی به بندر الحدیده نزدیک شوند.

از طرف دیگر رئیس تأسیسات شرکت نفت در الحدیده تأکید کرد این شرکت بی‌طرفانه عمل و خدمات شهروندان را بدون تبعیض قائل شدن تأمین می‌کند و کشور‌های متجاوز باید این تأسیسات را از هدف قرار دادن مستثنی کنند تا جلوی بروز فاجعه قریب‌الوقوع انسانی گرفته شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن