ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 102371
  • ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹
  • 193 بازدید
  • ارسال توسط :

باج‌دهی آل‌سعود به رسانه‌های بین‌المللی برای حفظ حکومت خود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از پایگاه 598، روزنامه لبنانی «البناء» از سکوت جامعه بین المللی و همچنین رسانه‌های جهانی در قبال جنایت‌های وحشیانه رژیم سعودی علیه مردم یمن به شدت انتقاد کرد. بر اساس این گزارش، این روزنامه در این خصوص تأکید کرد: جنایت‌های رژیم سعودی تنها به کشتار […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از پایگاه 598، روزنامه لبنانی «البناء» از سکوت جامعه بین المللی و همچنین رسانه‌های جهانی در قبال جنایت‌های وحشیانه رژیم سعودی علیه مردم یمن به شدت انتقاد کرد.

بر اساس این گزارش، این روزنامه در این خصوص تأکید کرد: جنایت‌های رژیم سعودی تنها به کشتار بی رحمانه ملت یمن محدود و محصور نمی‌شود و ابعاد گسترده‌تری پیدا کرده است که ازجمله آنها می‌توان به عادی سازی روابط با صهیونیست‌ها و همچنین سرکوب مخالفان داخلی، اشاره کرد.

این روزنامه در ادامه آورده است: به دلیل جنایت‌های رژیم سعودی علیه مردم بی دفاع و بی گناه یمن، بیماری وبا به صورت گسترده در این کشور شیوع پیدا کرده است و این یک جنایت هولناک و ضد حقوق بشری محسوب می‌شود.

در ادامه این یادداشت آمده است: حوادث کنونی یمن کشتار گسترده‌ای است که غیرنظامیان را هدف قرار داده است. ائتلاف عربی و آمریکا و انگلیس از چهار سال پیش بزرگترین جنایت‌ها را علیه یمنی‌ها مرتکب شده‌اند.

این روزنامه تأکید کرده است: رسانه‌های غربی نقش مشکوکی در زمینه پوشش تحولات یمن ایفا می‌کنند و به ائتلاف متجاوز عربستان فرصت‌های متعددی برای ادامه کشتارهایش می‌دهند. به نظر می‌رسد که آل سعود با باج دادن به رسانه‌های بین المللی برای پوشش یکجانبه تحولات یمن و سرپوش نهادن بر جنایت ریاض، تلاش می‌کند حکومتش را حفظ کند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن