ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 102449
  • ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۳
  • 106 بازدید
  • ارسال توسط :
مارک لوکاک: ۲ میلیون کودک یمنی از تحصیل بازمانده‌اند

مارک لوکاک: ۲ میلیون کودک یمنی از تحصیل بازمانده‌اند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، مارک لوکاک، معاون دبیرکل سازمان ملل در امور بشردوستانه در گزارش خود به نشست شورای امنیت درباره تحولات یمن گفت: بار دیگر درخواست خود را برای توقف درگیری‌ها در یمن تکرار می‌کنم. با وجود […]

مارک لوکاک: ۲ میلیون کودک یمنی از تحصیل بازمانده‌اندبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، مارک لوکاک، معاون دبیرکل سازمان ملل در امور بشردوستانه در گزارش خود به نشست شورای امنیت درباره تحولات یمن گفت: بار دیگر درخواست خود را برای توقف درگیری‌ها در یمن تکرار می‌کنم. با وجود کاهش شدت نزاع‌ها در الحدیده، خشونت‌ها در سایر مناطق یمن افزایش یافته است. به همه طرف‌های درگیر در بحران یمن یادآور می‌شوم باید در همه مناطق یمن به قانون بین المللی احترام گذاشته شود.

او افزود: نبرد‌ها در استان حجه به آواره شدن ۵۰ هزار نفر انجامید. دو میلیون کودک یمنی به علت جنگ از تحصیل بازمانده اند.

یمن شاهد بزرگترین عملیات امدادرسانی در جهان است. از آغاز سال ۲۰۱۹ تاکنون ۲۰۰ هزار مورد مشکوک به ابتلا به بیماری وبا در مناطق مختلف یمن ثبت شده است. هزاران کارمند و امدادرسان سازمان ملل در بیش از ۱۵۰۰ مرکز پزشکی و بهداشتی با بیماری وبا در یمن مقابله می‌کنند.

لوکاک اظهار کرد: ارائه بسته‌های غذایی در یمن ممکن است از ماه ژوئیه آینده به دلیل کمبود حمایت‌های مالی متوقف شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن