ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 102453
  • ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵
  • 465 بازدید
  • ارسال توسط :
خدمت رسانی گروه جهادی شهید حججی بهمئی به مناطق سیل زده پلدختر+تصاویر

خدمت رسانی گروه جهادی شهید حججی بهمئی به مناطق سیل زده پلدختر+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ گروه جهادی شهید حججی بهمئی با حضور در مناطق سیل زده پلدختر، به یاری و کمک رسانی هموطنان شتافت. حجت الاسلام سید کمال محمدی صفت ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار آوای ماغر تصریح کرد:تیم جهادی شهید حججی بیش از 5 سال […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ گروه جهادی شهید حججی بهمئی با حضور در مناطق سیل زده پلدختر، به یاری و کمک رسانی هموطنان شتافت.

حجت الاسلام سید کمال محمدی صفت ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار آوای ماغر تصریح کرد:تیم جهادی شهید حججی بیش از 5 سال سابقه کار فرهنگی و خدمت رسانی به مناطق محروم استان کهگیلویه و بویراحمد را دارد.

وی گفت: تیم ما تا قبل از شهادت شهید سرافراز مدافع حریم،شهید حججی با نام یاوران امام زمان(عج) فعالیت می کرد که با صلاحدید دوستان نام تیم به گروه جهادی شهید حججی مزین شد.

محمدی صفت خاطرنشان کرد:اکنون که سیل و باران های سیل آسا بخشی از هموطنان ما را آواره و گرفتار خود کرد، وظیفه خود دانستیم با تمام توان به یاری هموطنان خود بشتابیم.

وی افزود: در حال حاضر در مناطق محروم استان لرستان و در شهرستان پلدختر مشغول خدمت به سیل زدگان هستیم.

مسئول گروه جهادی شهید حججی بهمئی تصریح کرد :پخش بسته های مواد غذایی و بهداشتی، پوشاک به همراه شست و شو و  تمیز کردن منازل هموطنان سیل زده از خدمات گروه ما در این روزهاست.

محمدی صفت در پایان با اشاره به اینکه گروه ما بیش از 20 نفر از جوانان فرهیخته و دانشگاهی مناطق مختلف است، گفت:با توجه به جریحه دار شدن روحیه لطیف کودکان هم وطن ما در حادثه سیل اخیر، بخشی از فعالیت ما تقویت روحیه کودکان با حضور در میان آنها و اجرای بازی و کارهای فرهنگی شادی آفرین است.

تصاویر:

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن