ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 102455
  • ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۶
  • 109 بازدید
  • ارسال توسط :
حملات پهپادی ارتش یمن به مواضع متجاوزان؛ شمارش معکوس برای رونمایی از سلاح جدید

حملات پهپادی ارتش یمن به مواضع متجاوزان؛ شمارش معکوس برای رونمایی از سلاح جدید

– اخبار بین الملل – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، یگان پهپادی و توپخانه ای ارتش و کمیته های مردمی یمن امروز در عملیاتی مشترک مراکز تجمع مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی و خودروهای نظامی آنها در نجران را هدف قرار […]

– اخبار بین الملل –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، یگان پهپادی و توپخانه ای ارتش و کمیته های مردمی یمن امروز در عملیاتی مشترک مراکز تجمع مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی و خودروهای نظامی آنها در نجران را هدف قرار دادند.

یک منبع نظامی گفت که این عملیات دقیقا به اهداف مورد نظر اصابت کرد و بر اثر آن خسارات سنگینی به دشمن و تجهیزات جنگی آن وارد آمد.

شکست‌های سنگین مزدوران عربستان در جبهه‌های یمنوزیر خارجه یمن: درخواست صلح یمن از موضع قدرت است

یگان پهپادی و موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن ابتدای ماه جاری میلادی نیز در عملیاتی مشترک انبارهای سلاح مزدوران در جبهه نِهم صنعاء را هدف قرار داد.

از سوی دیگر نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن امروز پیشروی مزدوران ارتش سعودی در منطقه "الطلعه" در نجران را هدف قرار داده و خسارت های سنگینی به آنها وارد ساختند.

نیروهای یمنی همچنین موفق شدند حملات گسترده مزدوران ارتش سعودی در شرق کوه "النار" واقع در جیزان را دفع کرده و خسارت های سنگینی به آنها وارد سازند.

یک منبع نظامی گفت که در این عملیات دفاعی دهها تن از مزدوران ارتش سعودی کشته و زخمی شده و چندین خودروی نظامی و زرهی منهدم شد.

همزمان با این عملات توپخانه ارتش و کمیته های مردمی یمن مراکز تجمع مزدوران ارتش سعودی در منطقه "المشرق" در جیزان را هدف قرار دادند.

 شمارش معکوس برای رونمایی از سلاح جدید

یحیی سریع سخنگوی رسمی ارتش و کمیته های مردمی یمن گفت که نیروهای ارتش و کمیته های مردمی فردا سلاح جدیدی را که مرحله کاربرد آزمایشی آن به پایان رسیده رونمایی خواهند کرد.

وی گفت که رونمایی از این سلاح جدید در راستای تحقق وعده رهبر انقلاب و همزمان با اولین سالگرد صالح الصماد رئیس سابق شورای عالی سیاسی یمن صورت خواهد گرفت.

سه‌شنبه ششم فروردین 98، چهارمین سال جنگ اقتصادی و نظامی رژیم سعودی اماراتی ضد ملت یمن با آماری وحشتناک به پایان رسید و در سایه بی‌تفاوتی جامعه جهانی و حمایت‌های مدعیان دفاع از حقوق بشر از آل‌سعود وارد پنجمین سال پیاپی خود شد.

بر اساس آماری که مرکز حقوق و توسعه یمن (ORG LCRDYE) منتشر کرد، با گذشت چهار سال از آغاز تجاوز سعودی اماراتی به یمن بالغ بر 15 هزار و 185 غیرنظامی در نتیجه حملات هوایی جنگنده‌های رژیم آل‌سعود به شهادت رسیده‌اند که 3527 نفر از آنها کودک و 2277 نفر زن هستند. همچنین در نتیجه این حملات بالغ بر 23822 غیرنظامی زخمی شده‌اند که از میان آنها می‌توان به 3526 کودک و 2587 زن اشاره کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن