ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 102466
  • ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۴
  • 489 بازدید
  • ارسال توسط :
ایستادگی بر آرمان‌ها مهم‌ترین مؤلفه پیروزی است

ایستادگی بر آرمان‌ها مهم‌ترین مؤلفه پیروزی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از سمنان، اسماعیل قاسم‌پور امشب در اجتماع مدافعان حرم سمنان که هم‌زمان با سومین سالگرد شهادت محمدحسین حمزه و چهلمین روز تدفین شهید محمد قنبریان، دو مدافع حرم استان سمنان در گلزار شهدای آستان مبارک امام‌زاده یحیی (ع) سمنان برگزار شد، ضمن […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از سمنان، اسماعیل قاسم‌پور امشب در اجتماع مدافعان حرم سمنان که هم‌زمان با سومین سالگرد شهادت محمدحسین حمزه و چهلمین روز تدفین شهید محمد قنبریان، دو مدافع حرم استان سمنان در گلزار شهدای آستان مبارک امام‌زاده یحیی (ع) سمنان برگزار شد، ضمن تشریح رشادت‌های مدافعان حرم و نقش‌آفرینی آنان در دفاع از حریم اسلام اظهار کرد: مدافعان حرم برای دفاع از حریم اهل‌بیت (ع) از زندگی و تعلقات دنیوی خودشان گذشتند و این ایثار نشأت گرفته از فرهنگ عاشوراست.

وی ضمن ارج نهادن به مقام والای شهدای مدافع حرم، ازخودگذشتگی را از ویژگی‌های بارز شهید حمزه اعلام کرد و یادآور شد: شهدای مدافع حرم با گذشتن از گوهر ذی‌قیمت خود یعنی جانشان که برای هر کسی عزیز است، راه عزت و سرافرازی را در پیش گرفتند و جانانه مقابل دشمن نقش‌آفرینی کردند.

قاسم‌پور همچنین رعایت بیت‌المال را بارزترین ویژگی‌ شهید طحان، دیگر شهید مدافع حرم سمنان عنوان کرد و افزود: همه شهدای مدافع حرم از ویژگی‌های شاخصی برخوردار بودند که باید الگوی همگان قرار گیرد.

این مدافع حرم ضمن گرامیداشت یاد شهید محمد قنبریان که امروز با چهلمین روز بازگشت وی به وطن همراه شده است، افزود: شهادت در خانواده این شهید بزرگوار موروثی بوده؛ چراکه شهید قنبریان نیز در مسیری گام گذاشت که دو برادر دیگرش طی کردند.

وی با اشاره به دشواری‌های خانواده و همسران شهدا و سنگین شدن وظیفه آنان پس از دست دادن همراه زندگی‌شان بیان کرد: امنیت فعلی کشور نتیجه ایستادگی و تحمل سختی‌های خانواده‌های شهداست؛ تحمل این رنج بی‌شک دشوار بوده و پاداش و اجر معنوی در انتظار همسران شهدای مدافع حرم است.

قاسم‌پور با بیان اینکه کسانی که در این مسیر استقامت کنند مقرب درگاه حق هستند، ادامه داد: خون‌های ریخته‌شده پای اسلام ارزشمند بوده و مهم‌ترین مؤلفه پیروزی، ایستادگی بر آرمان‌هاست.

این مدافع حرم با بیان اینکه دشمن همیشه به فکر ضربه زدن و مورد هجمه قرار دادن آرمان‌های انقلاب است، خاطرنشان کرد: به‌واسطه خون‌های پاک شهدا و ایستادگی که در سایه اقتدار حاصل‌شده، دشمن پاسخ هجمه‌ها را گرفته است و ایستادگی در سایه اقتدار و تحت امر ولی‌فقیه ادامه دارد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن