ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 102481
  • ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ - ۳:۳۰
  • 130 بازدید
  • ارسال توسط :
اجتماع بزرگ مدافعان حرم در سمنان برگزار شد

اجتماع بزرگ مدافعان حرم در سمنان برگزار شد

– اخبار استانها – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از سمنان، شامگاه گذشته اجتماع بزرگ «مدافعان حرم» هم‌زمان با سومین سالگرد شهادت «محمدحسین حمزه» و همچنین چهلمین روز تدفین شهید محمد قنبریان در گلزار شهدای امامزاده یحیی(ع) سمنان با حضور جمع بی‌شماری از مردم شهیدپرور سمنان، خانواده […]

– اخبار استانها –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از سمنان، شامگاه گذشته اجتماع بزرگ «مدافعان حرم» هم‌زمان با سومین سالگرد شهادت «محمدحسین حمزه» و همچنین چهلمین روز تدفین شهید محمد قنبریان در گلزار شهدای امامزاده یحیی(ع) سمنان با حضور جمع بی‌شماری از مردم شهیدپرور سمنان، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و مسئولان برگزار شد.

یک مدافع حرم در این اجتماع ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای به‌ویژه شهدای مدافع حرم اظهار داشت: مدافعان حرم با رشادت‌های بی‌نظیرشان از حریم آل الله نقشی مهم در دفاع از حریم و کیان دین و اسلام دارند.

خوزستان| پیکر پاک شهید مدافع حرم "علی سعد" بر روی شانه‌های مردم دزفول تشییع شد+ تصاویرخوزستان| فرهنگ ایثار و شهادت به برکت شهدای مدافع حرم در حال جهانی شدن استزمان تشییع شهید مدافع حرم «علی سعد» اعلام شد

اسماعیل قاسم پور گفت: مدافعان حرم در حقیقت نمونه‌ای از انسان‌های ازجان‌گذشته و ایثارگری هستند که از همه تعلقات مادی و معنوی، زن و فرزند و مال‌ومنال خود گذشته‌اند و با ایثار جانشان خود را وقف اسلام کرده‌اند.

وی این ایثار را نماد و نشأت گرفته از فرهنگ ناب عاشورایی دانست و گفت: راه عزت و سربلندی همان راهی است که شهیدانی همچون محمدحسن حمزه آن را در پیشانی گام‌هایشان در دفاع از حریم آل الله قرار داده‌اند و جانانه و مردانه برابر مستکبران و دشمنان تا پای جان ایستادگی می‌کنند.

این مدافع حرم با تأکید بر الگو گیری از ویژگی‌های بارز شهدا اظهار داشت: ویژگی بارز شهیدان مدافع حرم حمزه ازخودگذشتگی و رعایت بیت‌المال نیز از ویژگی‌های شاخص شهید طحان بود.

قاسم پور امنیت حال حاضر کشور را مدیون و مرهون شهدا و خانواده معزز آن‌ها دانست و گفت: همسران شهدای مدافع حرم از اجر و پاداشی بزرگ نزد خداوند متعال برخوردارند چراکه سختی‌ها و رنجهای فراوانی را متحمل می‌شوند.

وی تنومندی درخت اسلام را مدیون خون شهدا دانست و افزود: ایستادگی و مقاومت بر سر آرمان‌ها و ارزش‌های مقدس رمز پیروزی است که باید سینه‌به‌سینه به نسل‌های بعد منتقل شود.

این مدافع حرم از فتنه‌انگیزی‌های دشمنان انقلاب و نظام بر سر راه آرمان‌های انقلاب و نظام سخن گفت و افزود: دشمنان بدانند ایستادگی تحت امر ولی‌فقیه پاسخ محکم و مقتدر ملت ایران به فتنه‌ها و دسیسه‌هایشان بوده و هست و آن‌ها از این فتنه‌انگیزی‌ها به اهداف سومشان هرگز دست نخواهند یافت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن