ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 102491
  • ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ - ۵:۳۶
  • 463 بازدید
  • ارسال توسط :
برگزاری اجتماع بزرگ «مدافعان حرم » در سمنان

برگزاری اجتماع بزرگ «مدافعان حرم » در سمنان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا از سمنان، اجتماع بزرگ «مدافعان حرم» هم‌زمان با سومین سالگرد شهادت «محمدحسین حمزه» و همچنین چهلمین روز تدفین شهید محمد قنبریان شب گذشته 26 فروردین در گلزار شهدای امامزاده یحیی(ع) سمنان برگزار شد. اسماعیل قاسم پور،یک مدافع حرم با بیان اینکه مدافعان حرم […]

برگزاری اجتماع بزرگ «مدافعان حرم » در سمنان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا از سمنان، اجتماع بزرگ «مدافعان حرم» هم‌زمان با سومین سالگرد شهادت «محمدحسین حمزه» و همچنین چهلمین روز تدفین شهید محمد قنبریان شب گذشته 26 فروردین در گلزار شهدای امامزاده یحیی(ع) سمنان برگزار شد.

اسماعیل قاسم پور،یک مدافع حرم با بیان اینکه مدافعان حرم با رشادت‌های بی‌نظیرشان از حریم آل الله نقشی مهم در دفاع از حریم و کیان دین و اسلام دارند اظهار کرد: مدافعان حرم در حقیقت نمونه‌ای از انسان‌های ازجان‌گذشته و ایثارگری هستند که از همه تعلقات مادی و معنوی، زن و فرزند و مال‌ومنال خود گذشته‌اند و با ایثار جانشان خود را وقف اسلام کرده‌اند.

به گفته وی؛ دشمنان باید بدانند ایستادگی تحت امر ولی‌فقیه پاسخ محکم و مقتدر ملت ایران به فتنه‌ها و دسیسه‌هایشان بوده و هست و آن‌ها از این فتنه‌انگیزی‌ها به اهداف سومشان هرگز دست نخواهند یافت.

وی ایثارگری‌های مدافعان حرم را نماد و نشأت گرفته از فرهنگ ناب عاشورایی برشمرد و افزود: راه عزت و سربلندی همان راهی است که شهیدانی همچون محمدحسن حمزه آن را در پیشانی گام‌هایشان در دفاع از حریم آل الله قرار داده‌اند و جانانه و مردانه برابر مستکبران و دشمنان تا پای جان ایستادگی می‌کنند.

وی تنومندی درخت اسلام و امنیت امروز را مدیون خون شهدا دانست وگفت: ایستادگی و مقاومت بر سر آرمان‌ها و ارزش‌های مقدس رمز پیروزی است که باید سینه‌به‌سینه به نسل‌های بعد منتقل شود.

انتهای پیام

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن