ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 102503
  • ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ - ۹:۳۵
  • 102 بازدید
  • ارسال توسط :
مقام اماراتی: ابوظبی دوشادوش آمریکا برای مقابله با ایران تلاش می‌کند

مقام اماراتی: ابوظبی دوشادوش آمریکا برای مقابله با ایران تلاش می‌کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «انور بن محمد قرقاش» وزیر مشاور در امور خارجه امارات تأکید کرد که « امارات در کنار آمریکا برای مقابله با ایفای نقش ایران در برهم زدن ثبات منطقه و مبارزه با افراطی‌گری تلاش می‌کند». وی افزود که این شراکت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «انور بن محمد قرقاش» وزیر مشاور در امور خارجه امارات تأکید کرد که « امارات در کنار آمریکا برای مقابله با ایفای نقش ایران در برهم زدن ثبات منطقه و مبارزه با افراطی‌گری تلاش می‌کند».

وی افزود که این شراکت بین آمریکا و امارات از تمایل مشترک آنها برای ایجاد «خاورمیانه مملو از امنیت و رفاه بیشتر» نشأت می‌گیرد.

به نوشته روزنامه اماراتی «البیان»، قرقاش که به واشنگتن سفر کرده است، این اظهارات را در دیدار با مسئولان آمریکایی بیان کرد و همکاری بین آمریکا و امارات در زمینه مبارزه با گروه‌های تروریستی داعش و القاعده و اقدامات مشترک برای ممانعت از حمایت مالی از این گروه‌ها را مورد اشاره قرار داد.

قرقاش همچنین در دیدار با مقامات آمریکا، تلاش‌های صورت گرفته در خصوص دستیابی به راه‌حل سیاسی در یمن را مورد بررسی قرار داد و بر حمایت امارات از تلاش‌های «مارتین گریفیتس» فرستاده ویژه سازمان ملل در یمن تأکید کرد.

وی بار دیگر جنبش انصارالله یمن را به کارشکنی در روند صلح و عدم پایبندی به تعهداتش برای خروج از شهر الحدیده و بندر آن، متهم کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن