ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 10254
  • ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۶:۴۷
  • 501 بازدید
  • ارسال توسط :
تجمع بزرگ مدافعان حرم در تویسرکان برگزار می شود

تجمع بزرگ مدافعان حرم در تویسرکان برگزار می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رودآور؛ «سعید سعیدی» شامگاه روز گذشته در نشست خبری با اشاره به اینکه شاکله بسیح انقلابیگری و خدمتگزاری است، گفت: شعار هفته بسیج که از 29 آّبان ماه جاری آغاز می شود و تا پنجم آذرماه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رودآور؛ «سعید سعیدی» شامگاه روز گذشته در نشست خبری با اشاره به اینکه شاکله بسیح انقلابیگری و خدمتگزاری است، گفت: شعار هفته بسیج که از 29 آّبان ماه جاری آغاز می شود و تا پنجم آذرماه ادامه دارد، "بسیج، انقلابی و خدمتگزار" است.

وی بسیج را نمادی از ایستادگی و مقاومت در برابر زیاده خواهی های استکبار جهانی دانست و اظهار کرد: تجمع بزرگ مدافعان حرم در ساعت 8 و 30 دقیقه صبح روز جمعه پنجم آذرماه، شاخص ترین و محورترین برنامه هفته بسیج است که در سالن دو هزار نفری الغدیر برگزار می شود.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان افزود: دیدار با امام جمعه، برگزاری نهضت روشنگری با موضوع تبیین گفتمان انقلابی گری در طول هفته بسیج، یادواره شهدای زن در مسجد عین آباد و راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی از میدان فرشید تا مسجد امام حسین(ع) در روز یکشنبه 30 آبان ماه از دیگر برنامه های هفته بسیج در تویسرکان است.

سعیدی با بیان اینکه غبارروبی گلزار مطهر شهدا و سرکشی و دلجویی از خانواده شهدا از دیگر برنامه های هفته بسیج است، تصریح کرد: همچنین در این هفته دو پروژه عمرانی و نمایشگاه اقتصاد مقاومتی افتتاح می شود.

وی عنوان کرد: برگزاری پیاده روی بسیجیان و یادواره شهدا مسجد اعظم جولستان، دعا ندبه و میقات صالحین را هم در روزهای چهارم و پنجم آذر ماه در پیش داریم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن