ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 102608
  • ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶
  • 96 بازدید
  • ارسال توسط :
واکنش انصارلله به اقدام ترامپ در وتو کردن قطعنامه عدم حمایت از عربستان در جنگ یمن

واکنش انصارلله به اقدام ترامپ در وتو کردن قطعنامه عدم حمایت از عربستان در جنگ یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا به نقل از پایگاه خبری اسپوتنیک؛ سخنگوی جنبش انصارالله امروز (چهارشنبه) نسبت به اقدام ترامپ در وتو کردن قطعنامه کنگره در قطع حمایت از عربستان در جنگ یمن واکنش نشان داد. محمد عبدالسلام، سخنگوی جنبش انصارالله یمن در صفحه خود در توییتر نوشت: […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا به نقل از پایگاه خبری اسپوتنیک؛ سخنگوی جنبش انصارالله امروز (چهارشنبه) نسبت به اقدام ترامپ در وتو کردن قطعنامه کنگره در قطع حمایت از عربستان در جنگ یمن واکنش نشان داد.

محمد عبدالسلام، سخنگوی جنبش انصارالله یمن در صفحه خود در توییتر نوشت: اقدام ترامپ در وتو کردن قطعنامه کنگره مبنی بر قطع حمایت از عربستان در جنگ یمن پذیرفتنی نیست، زیرا آمریکا خود، مسئول کشتار مردم یمن و محاصره ظالمانه این کشور است.

وی همچنین نوشت: این اقدام نشان می‌دهد که آمریکا در جنگ یمن فقط مشارکت ندارد، بلکه تصمیم‌گیرنده اصلی درباره جنگ است و دیگران تابع و پیرو و مجری تصمیمات و خواسته‌های آن هستند.

یادآور می‌شود، رئیس جمهوری آمریکا قطعنامه کنگره کشورش را که خواستار قطع حمایت از ائتلاف عربی به رهبری عربستان در جنگ علیه مردم یمن بود وتو کرد. وی برای دومین بار از وتو در مقابل مصوبات کنگره استفاده کرد و در نامه خطاب به سنای کشورش نوشت که این قعطنامه غیرضروری بوده و بر روابط خارجی ایالات متحده تاثیر منفی دارد.
این قطعنامه که ماه گذشته در سنای آمریکا تصویب شد، 15 فروردین ماه در مجلس نمایندگان این کشور نیز با اکثریت آرا مورد تصوب قرار گرفت.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن