ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 102643
  • ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴
  • 68 بازدید
  • ارسال توسط :
سرلشکر سلیمانی پای حرف دل سیل‌زدگان آبادانی نشست؛ بازدید از روند ترمیم جاده آبادان ـ ماهشهر‌

سرلشکر سلیمانی پای حرف دل سیل‌زدگان آبادانی نشست؛ بازدید از روند ترمیم جاده آبادان ـ ماهشهر‌

– اخبار استانها –   به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از اهواز، سردار سرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی همراه با ابومهدی المهندسی جانشین حشد الشعبی عراق از نزدیک در جریان خدمات‌رسانی امدادگران به جاده آبادان ـ ماهشهر قرار گرفتند. عملیات مهندسی مشترک ادوات مهندسی ایران و عراق در […]

– اخبار استانها –

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از اهواز، سردار سرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی همراه با ابومهدی المهندسی جانشین حشد الشعبی عراق از نزدیک در جریان خدمات‌رسانی امدادگران به جاده آبادان ـ ماهشهر قرار گرفتند.

عملیات مهندسی مشترک ادوات مهندسی ایران و عراق در جاده آبادان به ماهشهر در حال انجام است تا تردد در این مسیر هموار و هیچگونه مشکلی وجود نداشته باشد.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه سفر بار دوم خود به خوزستان از جاده آبادان ـ قفاص در شمال رودخانه بهمنشیر و روستاهای اطراف آن دیدن کرد تا در جریان کمک‌رسانی به سیل‌زدگان قرار گیرد.

سردار سرلشکر سلیمانی در ادامه با مردم سیل‌زده روستاهای اطراف آبادان نیز به گفت‌وگو پرداخت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از تسنیم، در جریان سیل اخیر استان خوزستان و باتوجه به سابقه همراهی مردم ایران با کشور عراق، تعدادی بسیاری ماشین آلات و تجهیزات اعم از لودر، کمپرسی و بیل مکانیکی از سمت بصره به سمت آبادان ـ ماهشهر ارسال شدند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن