ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 102653
  • ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۹
  • 97 بازدید
  • ارسال توسط :
تداوم انقلاب در گرو  زنده نگه داشتن یاد شهداست

تداوم انقلاب در گرو زنده نگه داشتن یاد شهداست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان کنگان،فتح‌الله نوروزی در دیدار با خانواده شهید محمد پرکوهی ، ضمن تقدیر و تشکر از صبر و شکیبایی خانواده‌های معظم شهداء خاطر نشان کرد: وجود پر برکت و بی‌منت شما عزیزان بهترین الگوی استقامت و شجاعت برای همه است. فرماندار […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان کنگان،فتح‌الله نوروزی در دیدار با خانواده شهید محمد پرکوهی ، ضمن تقدیر و تشکر از صبر و شکیبایی خانواده‌های معظم شهداء خاطر نشان کرد: وجود پر برکت و بی‌منت شما عزیزان بهترین الگوی استقامت و شجاعت برای همه است.

فرماندار شهرستان کنگان افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و قدردانی از رشادت ایثارگران باعث تداوم راه انقلاب خواهد شد.

وی گفت: این دیدارها فرصتی است تا ضمن ادای دین به خانواده‌های معزز شهداء ، از ایستادگی،صبوری و گذشت آنها درس بگیریم و در زندگی بکار بندیم،  شهدا همیشه در قلب‌ها زنده و یادشان گرامی و پاینده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از فارس،در این دیدار مادر شهید ضمن خوشامدگویی ،  از توجه به شهداء تقدیر و تشکر کرد و از خاطرات تلخ و شیرین فرزندشان برای حضار مطالبی بیان کرد.

در پایان با اهداء لوح  از خانواده این شهید والا مقام تجلیل بعمل آوردند.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن