ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 102657
  • ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ - ۵:۲۳
  • 94 بازدید
  • ارسال توسط :

مبارزان یمنی تجمع سعودی‌ها را با موشکهای جدید بمباران کردند + فیلم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اعلام الحربی، مبارزان یمنی تجمع مزدوران ائتلاف سعودی را با موشکهای بالستیک جدید «بدر.اف» هدف قرار دادند. پایگاه «اعلام الحربی» وب‌سایت نزدیک به نیروهای مقاومت روز جمعه ویدئویی را از نخستین عملیات موفقیت‌آمیز موشک بالستیک بدر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اعلام الحربی، مبارزان یمنی تجمع مزدوران ائتلاف سعودی را با موشکهای بالستیک جدید «بدر.اف» هدف قرار دادند.

پایگاه «اعلام الحربی» وب‌سایت نزدیک به نیروهای مقاومت روز جمعه ویدئویی را از نخستین عملیات موفقیت‌آمیز موشک بالستیک بدر علیه مزدوران ائتلاف سعودی منتشر کرد.

بنا به این گزارش، در این عملیات موشکی مواضع نیروهای ائتلاف سعودی با دقت بالا منهدم و شماری از عناصر این ائتلاف متجاوز به هلاکت رسیدند. نیروهای یمنی در هفته اخیر در سالگرد شهادت صالح الصماد، رئیس پیشین شورای عالی سیاسی این کشور از موشک بالستیک جدید خود رونمایی کردند.

به گفته یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح، بُرد این موشک ۱۶۰ کیلومتر و تعداد ترکش‌های آن ۱۴ هزار عدد است و در شعاع ۳۵۰ متر پخش می‌شود. همچنین این موشک در ارتفاع ۲۰ متری منفجر می‌شود.

وی ضمن تأکید بر قدرت بالای موشک بدر.اف افزود مراحل تولید این موشک در مرکز تحقیقات تخصصی مجتمع «شهید ابوعقیل» یگان موشکی انجام شده است. 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن