ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 102665
  • ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ - ۸:۳۰
  • 320 بازدید
  • ارسال توسط :

شستشوی فرش سیل‌زدگان پلدختر توسط رزمندگان فاطمیون+ تصاویر

– اخبار استانها – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از پلدختر، محمد محمودی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یک هفته است برای شست‌وشوی فرش‌های مردم سیل‌زده پلدختر کارگاه قالی‌شویی را در این منطقه راه‌اندازی کرده‌ایم. وی افزود: به‌همت خیرین چند دستگاه از جمله دستگاه خشک‌کننده فرش را […]

– اخبار استانها –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از پلدختر، محمد محمودی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یک هفته است برای شست‌وشوی فرش‌های مردم سیل‌زده پلدختر کارگاه قالی‌شویی را در این منطقه راه‌اندازی کرده‌ایم.

وی افزود: به‌همت خیرین چند دستگاه از جمله دستگاه خشک‌کننده فرش را خریداری کرده‌ایم و به‌صورت کاملاً رایگان فرش‌های خانه‌های سیل‌زده شهرستان پلدختر شسته می‌شوند.

کودکان سیل‌زده پلدختر در قاب لبخند+ تصاویربازگشت زندگی در پلدختر پس از سیل ویرانگر+ تصاویرجاری‌شدن زندگی در شهر سیل‌زده پلدختر به‌روایت تصاویر

مسئول قالی‌شویی صلواتی برای شستن فرش‌های خانه‌های سیل‌زده پلدختر عنوان کرد: 80 نیرو از نیروهای جهادی سراسر کشور و هم‌چنین تعدادی از نیروهای تیپ فاطمیون به‌صورت سه شیفت و شبانه‌روزی مشغول شستن فرش‌ها هستند.

عکاس: حبیب الله بیاتی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن