ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 102698
  • ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۳:۱۸
  • 80 بازدید
  • ارسال توسط :

ائتلاف سعودی عملیاتی علیه توان پهپادی یمن آغاز کرد

العالم ـ عربستان سعودی به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری رویترز، تلویزیون رسمی عربستان اعلام کرد ائتلاف به سرکردگی عربستان با هدف «تخریب شبکه و توان پهپادی» نیروهای یمنی، محوطه کاخ ریاست جمهوری در صنعا پایتخت این کشور را هدف قرار داد. عربستان و امارات از ششم فروردین سال […]

العالم ـ عربستان سعودی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری رویترز، تلویزیون رسمی عربستان اعلام کرد ائتلاف به سرکردگی عربستان با هدف «تخریب شبکه و توان پهپادی» نیروهای یمنی، محوطه کاخ ریاست جمهوری در صنعا پایتخت این کشور را هدف قرار داد.
عربستان و امارات از ششم فروردین سال 94 در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با کمک و چراغ سبز آمریکا، حملات گسترده ای را علیه یمن فقیرترین کشور عربی آغاز کردند تا به بهانه بازگرداندن عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی این کشور به قدرت، به اهداف و زیادخواهی های سیاسی خود جامه عمل بپوشانند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، جنگ علیه یمن تاکنون بیش از 16 هزار کشته بر جای گذاشته و میلیون‌ها یمنی را با بحران شدید گرسنگی و قحطی روبه رو کرده است، به گونه ای که سازمان ملل متحد در گزارشی، قحطی در این کشور را 'بزرگ‌ ترین فاجعه انسانی' نامید.
شمار زیادی از این کشته ها را زنان و کودکان تشکیل می دهند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن