ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 102703
  • ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۴:۰۴
  • 87 بازدید
  • ارسال توسط :
جنگنده‌های سعودی صنعا را بمباران کردند؛ عملیات متجاوزان علیه توان پهپادی یمن

جنگنده‌های سعودی صنعا را بمباران کردند؛ عملیات متجاوزان علیه توان پهپادی یمن

– اخبار بین الملل – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، شبکه تلویزیونی «الاخباریه» عربستان، امروز- شنبه- اعلام کرد که ائتلاف تحت امرِ سعودی در یمن با هدف «تخریب شبکه و توان پهپادهای» نیروهای یمنی، محوطه کاخ ریاست‌جمهوری در صنعا را بمباران […]

– اخبار بین الملل –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، شبکه تلویزیونی «الاخباریه» عربستان، امروز- شنبه- اعلام کرد که ائتلاف تحت امرِ سعودی در یمن با هدف «تخریب شبکه و توان پهپادهای» نیروهای یمنی، محوطه کاخ ریاست‌جمهوری در صنعا را بمباران کرد.

«ترکی المالکی» سخنگوی رسمی ائتلاف متجاوز در این‌باره مدعی شد: «عملیات بمباران برای تخریب توان پهپادی حوثی‌ها( انصارالله)، با قوانین حقوق بشر بین‌المللی سازگاری دارد. رهبری ائتلاف تمامی تدابیر پیشگیرانه و لازم را برای جلوگیری از وقوع تلفات میان غیرنظامیان در جریان این عملیات اتخاذ کرده است.»

به رغم محاصره همه‌جانبه یمن از سوی ائتلاف متجاوز، ارتش یمن در زمینه تقویت توان موشکی و پهپادی پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای به دست آورده اسا. در حالی‌که قبلا دقت موشک‌ها و پهپادها کمتر بود اما هم اکنون عملیات موشکی و پهپادی دقیق‌تر شده و اصابت به هدف با دقت بالا انجام می گیرد.

هراس ریاض از قدرت پهپادهای انصارالله + تصاویر

قدرت موشکی و پهپادی یمنی‌ها خواب را از چشمان متجاوزان گرفته و به مثابه کابوسی برای حمله‌کنندگان به یمن تبدیل شده است.

 عربستان سعودی با تشکیل ائتلافی متشکل از برخی رژیم‌های مرتجع عربی، از 25 مارس 2015، مناطق مختلف یمن را با هدف جلوگیری از قدرت‌گیری جنبش انقلابی انصارالله، آماج حملات مستمر جنگنده‌های خود قرار داده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن