ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 102717
  • ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲
  • 202 بازدید
  • ارسال توسط :
شهرستان «ذی ناعم» در جنوب یمن آزاد شد

شهرستان «ذی ناعم» در جنوب یمن آزاد شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن صبح امروز (شنبه) شهرستان «ذی ناعم» در استان «البیضاء» در جنوب یمن را به طور کامل آزاد کردند. به نوشته پایگاه خبری الاعلام الحربی، سرهنگ «یحیی سریع» سخنگوی ارتش یمن گفت که نیروهای یمنی پس […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن صبح امروز (شنبه) شهرستان «ذی ناعم» در استان «البیضاء» در جنوب یمن را به طور کامل آزاد کردند.

به نوشته پایگاه خبری الاعلام الحربی، سرهنگ «یحیی سریع» سخنگوی ارتش یمن گفت که نیروهای یمنی پس از چند روز درگیری با عناصر داعش و القاعده و همچنین نیروهای ائتلاف سعودی و اماراتی توانستند تسلط خود بر شهرستان «ذی ناعم» را کامل کنند.

او گفت که این عملیات در چارچوب سلسله عملیات‌های نیروهای یمنی در بخش جنوب است و با سالروز شهادت «صالح الصماد» همراه شده است.

به گفته سخنگوی ارتش یمن، در این عملیات، عشایر و قبائل «ذی ناعم» نیز کنار نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی جنگیدند و خسارت لجستیکی و جانی زیادی به عناصر داعش، القاعده و ائتلاف سعودی و اماراتی وارد آمد.

عملیات نیروهای یمنی در شمال استان الضالع و جنوب استان «البیضاء» پنج روز است که آغاز شده و روز گذشته (جمعه) سخنگوی ارتش یمن از آزادی 250 کیلومتر مربع و 100 روستا در سه منطقه استان الضالع خبر داد. یگان موشکی ارتش یمنی نیز با یک فروند موشک پیشرفته «بدر F» که به تازگی رونمایی شده، پایگاه «الحکوله» را هدف قرار داد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن