ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 10272
  • ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶
  • 149 بازدید
  • ارسال توسط :
برگزاری اجتماع مدافعان حرم با حضور رئیس سابق سازمان صدا و سیما در اسدآباد

برگزاری اجتماع مدافعان حرم با حضور رئیس سابق سازمان صدا و سیما در اسدآباد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  آوای سیدجمال؛ حسن مرادی امروز در نشستی با خبرنگاران این شهرستان در بخشی از سخنانش به برنامه‌های هفته بسیج اشاره کرد و گفت: در این هفته برنامه‌های متنوع و شاخصی در سطح شهر و روستا برگزار […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  آوای سیدجمال؛ حسن مرادی امروز در نشستی با خبرنگاران این شهرستان در بخشی از سخنانش به برنامه‌های هفته بسیج اشاره کرد و گفت: در این هفته برنامه‌های متنوع و شاخصی در سطح شهر و روستا برگزار می‌شود.

وی دیدار نخبگان و مسؤولان با امام جمعه، پیاده روی و  مراسم سوگواری اربعین حسینی، سرکشی از خانواده شهدا و جانبازان، یادوراه شهدا، افتتاح طرح اقتصاد مقاومتی، افتتاح سالن ورزشی صالحین در روستای طویلان سفلی، اجتماع مدافعان حرم، اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم، برپایی نمایشگاه صنایع تبدیلی را از جمله برنامه‌های این هفته در شهرستان برشمرد.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد در بخشی دیگر از سخنانش به موضوع اقتصاد مقاومتی و فعالیت بسیج و سپاه در این زمینه پرداخت و اظهار کرد: در این زمینه یک میلیارد و 300 میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته که تاکنون با اجرای طرح اقتصاد مقاومتی توسط 37 نفر  600 میلیون تومان به آنان پرداخت شده است.

وی گفت: در زمینه اقتصاد مقاومتی در زمینه پرورش قارچ، آبزیان، مرغ بومی، زنبورعسل، زعفران، گیاهان دارویی، صنایع دستی تعداد 37 نفر اشتغالزایی مستقیم و  بیش از 200 نفر اشتغالزایی غیر مستقیم ایجاد  شده است.

مرادی گفت: اهالی روستای حبشی در کشت محصول موسیر فعالیت گسترده ای دارند که به دنبال ایجاد طرح کارگاه خشک کنی موسیر در این روستا هستیم.

وی با بیان اینکه 524 نفر در زمینه اجرای طرح اقتصاد مقاومتی اموزش داده شدند، افزود: در این زمینه 14 مربی با سپاه و بسیج سازندگی همکاری داشتند.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد از اعزام خانواده های شهدا به سفر مشهد به صورت رایگان خبر داد و افزود: در زمینه ترویج ایثار و شهادت در حال تدوین سه کتاب از شهدای شهرستان هستیم که بزودی چاپ خواهد شد.

وی با بیان اینکه حدود 900 دانش آموز در سالجاری به راهیان نور اعزام شدند، گفت: استقبال دانش آموزان اسدآبادی از این برنامه فرهنگی نسبت به استان خوب بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن