ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 102723
  • ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸
  • 169 بازدید
  • ارسال توسط :

مخالفت انقلابیون سودانی با مداخله عربستان در یمن+فیلم

العالم – افریقا این اقدام به منظور جلوگیری از هر گونه تلاش برای مصادره دستاوردهای قیام مردمی به خصوص پس از آغاز مداخله کشورهای دیگر به بهانه حمایت از انقلاب سودان صورت می گیرد. یکی از شرکت کنندگان در این تظاهرات به شبکه خبری العالم گفت: تلاش های علنی و بسیار واضحی برای ربودن دستاوردهای […]

العالم – افریقا

این اقدام به منظور جلوگیری از هر گونه تلاش برای مصادره دستاوردهای قیام مردمی به خصوص پس از آغاز مداخله کشورهای دیگر به بهانه حمایت از انقلاب سودان صورت می گیرد.

یکی از شرکت کنندگان در این تظاهرات به شبکه خبری العالم گفت: تلاش های علنی و بسیار واضحی برای ربودن دستاوردهای انقلاب به منظور تأثیرگذاری روابط خارجی کشور ما صورت می گیرد.

شخص دیگری گفت: روابط ما مبتنی بر حسن همجواری است. ما هیچ مشکلی با برقراری ارتباط با دیگران نداریم اما با هر گونه مداخله برای حفظ این رژیم مخالفیم.

اغلب ملت سودان به دلایل زیادی با حضور نظامیان این کشور در یمن مخالف هستند، از جمله روابط ممتاز دو ملت سودانی و یمن از طریق هیئت های آموزشی و فرهنگی بین دو کشور. لذا معترضان امیدوارند این سیاست پس از تشکیل دولت غیر نظامی تغییر کند.

شخص دیگری گفت: ما از ماهیت روابط عربستان و کشورهای حاشیه خلیج فارس با سودان اطلاع داریم. لذا در حال حاضر مشکل ما این است که سودان درگیر جنگ وکالتی در یمن شده است و ما با این موضوع به شدت مخالفیم.

یکی دیگر گفت: بچه های ما را به عنوان نیروهای مزدور به یمن فرستاده اند. ما چه منافعی در یمن داریم که به آنجا نیرو بفرستیم.

مقر تجمع کنندگان به شکل نوعی کانون ارتباطات اجتماعی درآمده است و اغلب خانواده ها با کودکان خود به این منطقه آمده اند اغلب نیازمندی های آنها به طور رایگان در اختیار آنها قرار می گیرد. پیروان فرقه ها و طریقت های صوفی هم در این محل حضور دارند. و این حضور تا زمان تحقق همه خواسته ها ادامه می یابد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن