ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 102732
  • ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۵:۰۶
  • 422 بازدید
  • ارسال توسط :
ارتش یمن پهپاد سعودی را در جنوب عربستان سرنگون کرد

ارتش یمن پهپاد سعودی را در جنوب عربستان سرنگون کرد

– اخبار بین الملل – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن (وابسته به انصارالله)، بامداد امروز یک فروند پهپاد متعلق به ائتلاف متجاوز را در «آل ابو جباره» در نجران واقع در جنوب عربستان ساقط کردند. طبق […]

– اخبار بین الملل –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن (وابسته به انصارالله)، بامداد امروز یک فروند پهپاد متعلق به ائتلاف متجاوز را در «آل ابو جباره» در نجران واقع در جنوب عربستان ساقط کردند.

طبق این گزارش، یگان موشکی ارتش یمن یک موشک بالستیک از نوع «بدر F» به مراکز تجمع مزدوران سعودی در اردوگاه «الاستقبال» در جیزان شلیک کرد.

یک منبع در یگان موشکی در این‌باره تصریح کرد، موشک با دقت به هدف خورد و شماری کشته و زخمی در صفوف مزدوران سعودی بر جای گذاشت.

پهپادها و توپخانه ارتش وکمیته های مردمی نیز پایگاه نظامی و محل تجمع سربازان سعودی در منطقه «عرعر» واقع در جیزان را هدف قرار دادند.

قدرت موشکی و پهپادی یمنی‌ها خواب را از چشمان متجاوزان گرفته و به مثابه کابوسی برای حمله‌کنندگان به یمن تبدیل شده است.

جنگنده‌های سعودی صنعا را بمباران کردند؛ عملیات متجاوزان علیه توان پهپادی یمن

 عربستان سعودی با تشکیل ائتلافی متشکل از برخی رژیم‌های مرتجع عربی، از 25 مارس 2015، مناطق مختلف یمن را با هدف جلوگیری از قدرت‌گیری جنبش انقلابی انصارالله، آماج حملات مستمر جنگنده‌های خود قرار داده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن