ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 10274
  • ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵
  • 91 بازدید
  • ارسال توسط :
بیش از 120 برنامه مختلف هفته بسیج در بشرویه برگزار می‌شود/ اجتماع بزرگ مدافعان حرم در بشرویه

بیش از 120 برنامه مختلف هفته بسیج در بشرویه برگزار می‌شود/ اجتماع بزرگ مدافعان حرم در بشرویه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پیام بشرویه  ظهر امروز "سرگرد علی خبازی " در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان بشرویه با تسلیت ایام اربعین حسینی و گرامیداشت  سالروز شکست حصر  سوسنگرد  بیان کرد: ازادسازی سوسنگرد از جمله عملیات بزرگ در دوران دفاع […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پیام بشرویه  ظهر امروز "سرگرد علی خبازی " در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان بشرویه با تسلیت ایام اربعین حسینی و گرامیداشت  سالروز شکست حصر  سوسنگرد  بیان کرد: ازادسازی سوسنگرد از جمله عملیات بزرگ در دوران دفاع مقدس بود و دارای ابعاد مختلف می باشد که نیاز است تا بیشتر از این مورد توجه قرار گرفته و با همین  محوریت مناسبت  های مختلفی برای  گرامیداشت این عملیات برگزار شود‌.

 

فرمانده سپاه شهرستان بشرویه با تشریح اتفاقات رخ داده  در عملیات آزاد سازی سوسنگرد خاطر نشان کرد:هفته اول تجاوز صدام  بعثی به کشور، اولین شهر که به دست نیروهای اشغال گر افتاد سوسنگرد بود که با پشتیبانی بسیج و ارتش این شهر آزاد شد ولی متاسفانه با کارشکنی های بنی صدر خاین این شهر مجدد سقوط کرد .

 

وی افزود: دستورات  فرمانده کل قوا  و مقام معظم رهبری در خصوص آزاد سازی سریع سوسنکرد  تمام مردم و بسیجیان دست به دست هم دادند و حصر ابادان را شکستند.

 

خبازی با اشاره به آغاز هفته  بسیج و تبریک این مناسبت به بسیجیان سلحشور خاطر نشان کرد: بسیج کارنامه درخشانی از خود  ارایه داده و در عرصه هایی که نیاز  بوده برای انقلاب ورود پیدا کرده و امروز نیز در هر عرصه ای تحت فرمان رهبری وارد میدان عمل میشود.

 

فرمانده سپاه بشرویه با اشاره به تغییرات سیاسی و انتخابات امریکا ،موضع بسیج و سپاه را موضعی مشخص در جهت اهداف والای انقلاب اسلامی دانست و گفت:قطعا در برابر دشمنان و امریکای جنایتکار که دشمن شماره یک محسوب میشود خط و مش ما ثابت  و بدون تغییر است.

 

وی افزود:باتوجه به تحولات سیاسی در امریکا شاید این شائبه بوجود اید که ممکن است در خط  مش ما تغییری ایجاد شود که اصلا اینگونه نیست و  خط بسیج و هدف ان  فقط حفظ انقلاب و رویکرد آن است .

 

خبازی در ادامه با اشاره به برنامه های هفته بسیج در بشرویه  تصریح کرد: بسیج  در تمامی اقشار مختلف ریشه دارد و در ۱۱۲ رده قشری سیجان سازمان یافته هستند و فعالیت های خوبی زیر چتر بسیج دارند .

 

فرمانده سپاه بشرویه افزود:هفته بسیج امسال به نام بسیج انقلابی و خدمت گزار است و برنامه هایی مختلفی با محوریت همین شعار در هفته بسیج آغاز میشود.

 

وی از اجرای ۱۲۰ برنامه متنوع در سطح پایگاه ها ی بسیج شهرستان خبر داد و گفت: تمامی پایگاه های مقاومت در هفته بسیج،برنامه های مختلفی را خواهند داشت و در این میان بیش از ۱۶ برنامه شاخص نیز برگزار میشود.

 

خبازی در خصوص اهم برنامه های شاخص بسیج هم گفت:باتوجه به اینکه مراسم روز شهرستان در  بیست و هشتم ابان ماه  و با حضور محقق و پژوهشگر بین المللی  حجت الاسلام نجم الدین طبسی  در محل فاطمیه برگزار میشود.

 

فرمانده سپاه بشرویه افزود:مراسم گرامیداشت عملیات بزرگ ازاد سازی سوسنگرد  نیز فردا بعداز نماز مغرب و عشا در محل مسجد جامع بشرویه و ارسک برگزار میشود.

 

وی با اشاره به دیگر برنامه های پیش بینی شده برای هفته بسیج بیان کرد: دیدار فرماندهان،و بسیحیان  پایگاه های مقاومت با امام جمعه بشرویه وشهر ارسک،خطبه خوانی حضرت زینب در محل حسینه مرحوم نجفی ویژه بانوان و نشست بصیرتی با حضور بسیجان شهر ارسک ۳ برنامه ای است که با برگزاری انها به استقبال هفته بسیج میرویم.

 

خبازی افزود:بسیج پژواک ندای زینب نام اولین  روز هفته  بسیج است که در این روز راهپیمایی اربعین حسینی در بشرویه با موضوع قیام حسینی و ضرروت بصیرت با حضور بسیجیان و احاد مردم از محل میدان اصلی شهر به سمت عباسیه  ساعت ۸.۳۰ برگزار میشود.

 

فرمانده سپاه بشرویه خاطر نشان کرد:بسیج انقلابی گیری و ظلم ستیزی در دومین روز  نام گذاری شده که  از برنامه شاخص این روز دیدار باخانواده شهدای بسیج با حضور مسولان،همایش رهبر کوچک شهید حسین فهیمده  به صورت کشوری  در محل سالن ورزشی حوزه مالک اشتر  و یادواره شهدای پایگاه ام الشهدا از دیگر  برنامه ها بوده که در محل گلزار شهدا برگزار خواهد شد.

 

وی با اشاره به دیگر برنامه های هفته بسیج گفت: نشست بصیرتی در محل مسجد جامعه بشرویه،گفتمان انقلابی گری ویژه بانوان در محل پایگاه حضرت فاطمه و،یادواه شهدای عشایر  در محل مسجد حجت  و بازدید از طرح های اقتصاد مقاومتی دیگر برنانه های این هفته است.

 

خبازی،از برگزاری بزرگترین اجتماع مدافعان حرم در بشرویه خبر داد و گفت:اصلی ترین برنامه در هفته بسیج اجتماع بزرگ مدافعان حرم با تجمع سازمان یافته کلیه بسیجیان در رده های قشری و با حضور حداکثری در سطح شهرشتان از ساعت ۸صبح در محل هیت صاحب الزمانی برگزار خواهد شد.

 

فرمانده سپاه بشرویه افزود:گلباران مزار  شهداای بشرویه و ارسک ،یادواره شهدا پایگاه امام محمد تقی روستای مجد ،حضور سازمان یافته حلقات صالحین در نماز جمعه تحت عنوان میقات الصالحین در محل مسجد جامع  نیز از دیگر برنامه ها هفته بسیج است.

 

وی با تاکید بر حضور به موقع و باشکوه مردم مسولان و بسیجیان در برنامه های محوری هفته بسیج گفت: بسیجیان  اقدامات ارزشمند و خالصانه ای را از ابتدای انقلاب اسلامی دوران هشت سال جنگ تحمیلی و عرصه های مختلف دفاعی اقتصادی فرهنگی و … انجام داده اند و از مسولان درخواست میشود که در جهت تجلیل از بسیجیان و اقدامات مخلصانه انان نقش پر رنگ در برنامه ها داشته باشند.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن