ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 102745
  • ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۳
  • 79 بازدید
  • ارسال توسط :

تظاهرات سودانی‌ها علیه مصادره انقلاب و حضور نظامیان این کشور در یمن

مردم سودان در واکنش به برخی تصمیم‌های پنهان برای دور زدن انقلاب و مصادره آن، تاکید کردند که تا تحقق همه خواسته‌ها، در خیابان‌ها باقی خواهند ماند. «طارق ابوشوره» خبرنگار شبکه تلویزیونی العالم در سودان طی گزارشی از آخرین تحولات این کشور و اعتراضات مردم، گزارش داد: «مردم همچنان در حمایت از درخواست مجمع اتحادیه‌های […]

مردم سودان در واکنش به برخی تصمیم‌های پنهان برای دور زدن انقلاب و مصادره آن، تاکید کردند که تا تحقق همه خواسته‌ها، در خیابان‌ها باقی خواهند ماند. «طارق ابوشوره» خبرنگار شبکه تلویزیونی العالم در سودان طی گزارشی از آخرین تحولات این کشور و اعتراضات مردم، گزارش داد: «مردم همچنان در حمایت از درخواست مجمع اتحادیه‌های صنفی سودان برای ادامه اعتراضات، به تحصن مقابل مقر نیروهای مسلح ادامه می‌دهند. مردم بیم آن دارند که دستاوردهای آنها به خصوص پس از ورود برخی کشورها به تحولات این کشور از طریق ارائه کمک برای دخالت در امور آن، نابود شود.» یکی از شهروندان سودانی گفت: «به وضوح معلوم است که برخی تلاش می‌کنند این انقلاب را مصادره کنند.»
یکی از تظاهرکنندگان سودانی تاکید کرد: «عمر البشیر تعدادی مزدور را به یمن فرستاده است. اصلا ما به یمن چه کار داریم و در آنجا چه کار می‌کنیم؟ » خبرنگار مذکور در ادامه، به وجود انسجام و همدلی بین شرکت کنندگان در تحصن‌اشاره کرد و افزود: «برخی افراد تصویر پرچم سودان را روی صورت یکدیگر ترسیم می‌کردند. بسیاری از شهروندان اعضای خانواده و فرزندان کوچک خود را به محل تحصن آورده بودند و نیازهای تحصن کنندگان نیز به رایگان در اختیار آنها قرار می‌گرفت. این پازل نشان‌دهنده قدرت پایداری مردم سودان تا تحقق همه خواسته‌های آنهاست.»
مردم سودان که سال هاست با مشکلات اقتصادی دست به‌گریبان هستند و به خاطر کمبودهای معیشتی، زندگی سختی را می‌گذرانند، بالاخره توانستند تا حکومت مستبد «عمر البشیر» را پس از 30 سال به زیر بکشند و وی را روانه زندان کنند. کمی بعد اما متوجه شدند که انقلاب آنها توسط ارتشی‌ها (در سایه حمایت سران مرتجع عرب) مصادره شده است. مردم سودان برای رسیدن به نظام حکومتی دموکراتیک، همچنان در حال مبارزه هستند و بر روی کار آمدن نهاد‌های مدنی تاکید دارند. مردم سودان به اعتراضات خود، همچنان ادامه خواهند داد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن