ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 102761
  • ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۴:۳۰
  • 99 بازدید
  • ارسال توسط :
رژیم‌های عربی بیشتر از دشمن برای حذف مساله فلسطین عجله دارند

رژیم‌های عربی بیشتر از دشمن برای حذف مساله فلسطین عجله دارند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از المسیره، «محمد عبدالسلام» سخنگوی انصارالله یمن تاکید کرد: ما معتقدیم که فلسطین تبدیل به باری بر دوش بسیاری از رژیم‌های عربی شده است و آن‌ها بیشتر از دشمن برای حذف مساله فلسطین عجله دارند. وی افزود: […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از المسیره، «محمد عبدالسلام» سخنگوی انصارالله یمن تاکید کرد: ما معتقدیم که فلسطین تبدیل به باری بر دوش بسیاری از رژیم‌های عربی شده است و آن‌ها بیشتر از دشمن برای حذف مساله فلسطین عجله دارند.

وی افزود: راه حل در دستان مردم فلسطین است که مستحق یک رهبر شجاع هستند تا آشتی داخلی را به جریان اندازد و بار دیگر تفنگ به دست گیرد.

سخنگوی انصارالله در ادامه گفت: نباید بر رژیم‌ها و نظامی‌هایی که برای ملت‌هایشان هیچ خیری نداشته و از آمریکا پیروی می‌کنند حساب کرد. حق تنها با توکل بر خدا و اعتماد به ملت‌ها گرفته می‌شود.

عبدالسلام تاکید کرد که ملت‌های عربی مردم فلسطین را رها نخواهند کرد و زمام امور چه در گذشته، حال و آینده در اختیار مردم فلسطین است.

اتحادیه عرب روز یکشنبه به درخواست فلسطین یک جلسه اضطراری تشکیل داد. این جلسه در مقر اتحادیه عرب در قاهره برگزار شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن