ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 10277
  • ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷
  • 93 بازدید
  • ارسال توسط :
اجتماع بزرگ مدافعان حرم در پارس آباد برگزار می‌شود

اجتماع بزرگ مدافعان حرم در پارس آباد برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آران مغان، سرهنگ صمد آهنی در نشست خبری با اصحاب رسانه در پارس آباد اظهار داشت:‌ برنامه های هفته بسیج از 30 آبان ماه همزمان با اربعین حسینی آغاز خواهد شد و بیش از 150 عنوان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آران مغان، سرهنگ صمد آهنی در نشست خبری با اصحاب رسانه در پارس آباد اظهار داشت:‌ برنامه های هفته بسیج از 30 آبان ماه همزمان با اربعین حسینی آغاز خواهد شد و بیش از 150 عنوان برنامه با شعار «بسیج انقلابی و خدمتگزار» در شهرستان پارس آباد برگزار خواهد شد.

وی افزود: «بسیج پژواک ندای زینب» نام اولین  روز هفته بسیج است که در این روز پیاده روی نمادین اربعین حسینی در پارس آباد با موضوع جاماندگان اربعین و ضرروت بصیرت با حضور بسیجیان و احاد مردم از محل پمپ بزنین جدید به سمت مسجد جامع شهر برگزار می شود.

آهنی به برگزاری برنامه‌های شاخص هفته بسیج در شهرستان پارس آباد اشاره کرد و گفت: دیدار با امام‌جمعه، تجلیل و دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی مزار شهدا، اعزام اکیپ های پزشکی به مناطق محروم و ویزیت رایگان بیماران، برگزاری یادواره شهدا، میقات صالحین، افتتاح پایگاه مقاومت، کارگاهها و طرح های محرومیت زدایی و نشست های بصیرتی برای این هفته پیش بینی شده است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه  شهرستان پارس آباد افزود: در راستای انجام فعالیت‌های مرتبط با اقتصاد مقاومتی در هفته بسیج، برگزاری نمایشگاه قطب صنایع تبدیلی و اقتصاد مقاومتی به همراه ارائه مشاوره کارآفرینی و اشتغال‌زایی در این هفته در جنب سینما انقلاب پارس آباد برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال بیش از 30 میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی برای سپاه ناحیه شهرستان پارس آباد تخصیص یافته، تصریح کرد: با جذب 50 درصد از این اعتبارات، برای 60 نفر در قالب اقتصاد مقاومتی تسهیلات بانکی ارائه شد که در این ارتباط برای 120 نفر اشتغالزایی ایجاد شده است.

آهنی با اعلام اینکه امروز سپاه و بسیج در محرومیت‌زدایی و همچنین خدمت در مناطق محروم فعالیت‌های زیادی انجام داده است، از افتتاح چندین پروژه از جمله 18 پایگاه مقاومت بسیج، استخر سرپوشیده شنا، درمانگاه و کلینیک تخصصی و سالن ورزشی تا پایان سال 96 در شهرستان پارس آباد خبر داد.

وی یکی از شاخص ترین برنامه های هفته بسیج در پارس آباد را همایش سازمان یافته بسیجیان (اجتماع بزرگ مدافعان حرم) عنوان کرد و گفت: این همایش با حضور سازمان یافته بسیجیان از سطح پایگاههای مقاومت بسیج این شهر آغاز و در ادامه با حضور در مصلی امام خمینی(ره) در اجتماع بزرگ مدافعین حرم که سخنران آن حجت الاسلام نوری مسئول امور روحانیون استان اردبیل خواهد بود، شرکت خواهند کرد.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن