ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 102800
  • ۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۴:۳۷
  • 208 بازدید
  • ارسال توسط :
اعزام سه گروه جهادی به مناطق سیل زده خوزستان

اعزام سه گروه جهادی به مناطق سیل زده خوزستان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، امیررضا سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل از اعزام ۳ گروه جهادی به مناطق سیل‌زده خوزستان خبر داد. وی افزود: قرارگاه جهادی هیات مکتب الشهداء اردبیل از اسفندماه سال ۹۷ تشکیل شد و تصمیم بر برگزاری اردوی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، امیررضا سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل از اعزام ۳ گروه جهادی به مناطق سیل‌زده خوزستان خبر داد.

وی افزود: قرارگاه جهادی هیات مکتب الشهداء اردبیل از اسفندماه سال ۹۷ تشکیل شد و تصمیم بر برگزاری اردوی جهادی در تابستان سال ۹۸ بود که با توجه به سیل اخیر و مشکلات پیش آمده، توفیق اجرای اولین عملیات این قرارگاه، کمک‌رسانی و خدمت به مردم مناطق سیل‌زده شد.

مسئول قرارگاه جهادی هیات مکتب الشهداء اردبیل با توجه به شهادت ۲ تن از همشهریان جهادگر در پلدختر، تصریح کرد: افتخار بزرگی برای استان ما بود که این موهبت نصیب ما باشد و البته این اقدام و اعزام نشان‌دهنده عزم بزرگ مردم اردبیل است که ادامه دهنده راه شهداء هستند.

وی گفت: فراخوان اعزام تشکیل گروه‌های جهادی مردمی اواسط فروردین ماه اعلام شد که استقبال مردم غیور اردبیل بی‌نظیر بود اما با توجه به ظرفیت محدود تنها امکان اعزام ۳ گروه جهادی به‌همراه کمک‌های اقلامی و مالی مردمی میسر گشت.

سعیدی از حضور گروه جهادی هیات شهداء گمنام مشگین‌شهر خبر داد و بیان کرد: یکی از ۳ گروه اعزامی به منطقه از دیار مشگین شهر و هیات شهداء گمنام مشگین‌شهر است و امید است که سفیرانی شایسته برای مردم اردبیل در منطقه باشیم.

وی افزود: این حضور گروه‌های جهادی که متشکل از تمامی اقشار جامعه که همه اهل هیات و مکتب هستند نشان از پای کار بودن، یک‌دل بودن و همبستگی مردم عزیز در مواقع سختی و بحران دارد که البته نیروهای انقلابی و هیات‌های انقلابی حضور میدانی در اموری چون اردوی جهادی را یکی از وظایف و تکالیف خود می‌دانند و خداراشکر که این توفیق خدمت را به بندگانش اعطاء کرد.

مسئول قرارگاه جهادی هیات مکتب الشهداء اردبیل ادامه داد: ویژه سپاسگذاریم از مردم عزیز استان که ما را در ارائه کمک‌های اقلامی سنگ تمام گذاشتند، داوطلبین عزیزی که حقیقتاً جهاد کرده‌اند و به منطقه اعزام شده‌اند و عزیزانی که در فراهم‌آوری زیرساخت‌های اعزام یارای ما بودند.

وی به همراهی ویژه مسئولین استانی پس از حضور مردم اشاره کرد و بیان داشت: از سردار بابازاده و سرهنگ پیرجاهد بسیج سازندگی تا آستان قدس نمایندگی استان اردبیل، بسیج ناحیه اردبیل و حاج علی حسن زاده قرارگاه حضرت الزهرا(س) واقعاً هرکدام به نوبه خود بار بزرگی از روی دوش ما برداشتند و باید تقدیر ویژه داشته باشیم و ان‌شاء‌الله حضرت ولی عصر(عج) این تلاش‌های کم را از ما بپذیرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن