ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 102804
  • ۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۵:۲۶
  • 106 بازدید
  • ارسال توسط :
درخواست سندرز از نمایندگان برای لغو تصمیم ترامپ درباره قطعنامه یمن

درخواست سندرز از نمایندگان برای لغو تصمیم ترامپ درباره قطعنامه یمن

– اخبار بین الملل – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از اسپوتنیک، برنی سندرز سناتور آمریکایی با ارسال نامه‌ای برای سایر همکاران خود نوشت: این مساله اهمیت زیادی برای کنگره دارد تا از قدرت خود برای اعلان جنگ استفاده کرده و مخالفت خود […]

– اخبار بین الملل –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از اسپوتنیک، برنی سندرز سناتور آمریکایی با ارسال نامه‌ای برای سایر همکاران خود نوشت: این مساله اهمیت زیادی برای کنگره دارد تا از قدرت خود برای اعلان جنگ استفاده کرده و مخالفت خود با وتوی قطعنامه پایان مشارکت آمریکا در جنگ یمن از سوی دونالد ترامپ را اعلام نماید.

ترامپ هفته گذشته قطعنامه مورد حمایت جمهوریخواهان و دموکراتها مبنی بر پایان دخالت آمریکا در تجاوز نظامی ائتلاف سعودی به یمن را وتو کرده است. مجلس نمایندگان آمریکا با 274 رای موافق در برابر 175 رای مخالف این قطعنامه را در اوایل ماه آوریل تصویب کرده بود.

مجلس سنا نیز کمتر از یک ماه قبل این قطعنامه را با 54 رای موافق در برابر 46 رای مخالف تصویب کرده است. کنگره آمریکا اکنون به حمایت دو سوم نمایندگان نیاز دارد تا وتوی ترامپ را رد کند.

سندرز تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری‌اش را آغاز کردسندرز: رژیم سعودی مستبد است/ برای مقابله با ترامپ دروغ‌سنج می‌آورم

سندرز در این نامه خطاب به سایر نمایندگان نوشته است: با نوشتن این نامه از شما می خواهم تا از رد وتوی رئیس جمهور ایالات متحده، حمایت کنید. بیایید از قدرت کنگره که توسط قانون اساسی به ما داده شده، در خصوص این موضوع مهم استفاده کنیم، یکی از جدی ترین وظایفی که ما به عنوان نمایندگان کنگره داریم.

وی افزود: حمایت لجستیکی و اطلاعاتی و همین طور پشتیبانی هوایی از جنگ عربستان سعودی علیه یمن به طور آشکارا مطابق با تعریف دخالت ایالات متحده در یک درگیری نظامی است. قانون اساسی آمریکا به روشنی این مساله را بیان می کند که کنگره قدرت و اختیار اعلان جنگ را در اختیار دارد.

ترامپ و سایر اعضای کابینه اش علنا با پایان حمایت نظامی آمریکا از ائتلاف متجاوز سعودی مخالفت کرده اند چرا که این مساله می تواند فروش تسلیحات نظامی آمریکا به عربستان سعودی و سایر کشورهای خلیج فارس را با چالش جدی روبرو کند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن