ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 102808
  • ۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۵:۳۷
  • 103 بازدید
  • ارسال توسط :
بچه های آفتاب پایتخت میزبان کودکان یمنی شدند

بچه های آفتاب پایتخت میزبان کودکان یمنی شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار ایرنا این مراسم عصر دوشنبه در حالی در محل پردیس تئاتر تهران واقع در فرهنگسرای خاوران برگزار شد که میلاد امام زمان(عج) – نیمه شعبان- مهمترین مناسبت و بهانه آن بود.تجلیل از کودکان چند شهید مدافع حرم ایرانی و نیز غیر ایرانی (فاطمیون) […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار ایرنا این مراسم عصر دوشنبه در حالی در محل پردیس تئاتر تهران واقع در فرهنگسرای خاوران برگزار شد که میلاد امام زمان(عج) – نیمه شعبان- مهمترین مناسبت و بهانه آن بود.
تجلیل از کودکان چند شهید مدافع حرم ایرانی و نیز غیر ایرانی (فاطمیون) ساکن منطقه 15 پایتخت و همچنین میزبانی از برخی کودکان محور مقاومت از کشور یمن از دیگر برنامه های این مراسم بود.
رئیس فرهنگسرای خاوران به عنوان متولی این برنامه تاکید دارد که به طور معمول مناسبت های جشن ائمه اطهار بیشتر برای مخاطبان رده بزرگسال برگزار می شود اما در این جشن سعی شده این مناسبت ها ویژه کودکان و خردسالان باشد تا با بهره گیری از ابزار هنر، این مفاهیم به شکل مناسب و تاثیرگذار به آینده سازان این مرز و بوم منتقل شود.
«اسماعیل قضات لو» در حاشیه این مراسم و در گفت وگو با خبرنگار ایرنا همچنین اظهارداشت که موضوع کمک به همنوعان سیل زده در برخی استان های کشور و ترویج فرهنگ نوع دوستی نیز از دیگر موضوعات مهمی بود که در این جشن به آن پرداخته شد.
به گفته وی تاکنون سه محموله کمک های غیرنقدی جمع آوری شده مردم از فرهنگسرای خاوران به مناطق سیل زده کشور ارسال شده است و جمع آوری کمک ها هم همچنان ادامه دارد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا بیشتر وقت این مراسم به برنامه های شاد برای کودکان گذشت؛ برنامه هایی که با استفاده از حضور مجریان صداوسیما تدارک دیده شده بود و برای این دسته از کوکان نیز جذابیت داشت.
حضور برخی کودکان شهیدان مدافع حرم با لباس های نظامی از جمله دیگر شاخص های این مراسم بود و توجه سایر خردسالان تهرانی را به خود جلب کرد؛ در این جشن همچنین شهیدان مدافع حرم و کودکان آنان معرفی و از آنان تجلیل شد.
اکران تئاتر کودک، مسابقه و نیز اجرای گروه سرود شهدای افغانستان ازجمله دیگر برنامه هایی بود.

گزارش از سید عبدالمجید بروجردی
تهرام/1109/ 1008
انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن