ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 102810
  • ۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۵:۳۷
  • 106 بازدید
  • ارسال توسط :
موشک‌های انصارالله می‌توانند به ریاض و ابوظبی هم برسند

موشک‌های انصارالله می‌توانند به ریاض و ابوظبی هم برسند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از «شیعه نیوز»، رهبر انصارالله یمن در سخنانی با تهدید کشورهای متجاوز تأکید کرد که موشک‌های این جنبش می‌توانند به ریاض و ابوظبی و دیگر مناطق حساس هم برسند.عبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله یمن در گفت‌وگو با شبکه المسیره با اشاره به تعدی‌های ائتلاف متجاوز عربی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از «شیعه نیوز»، رهبر انصارالله یمن در سخنانی با تهدید کشورهای متجاوز تأکید کرد که موشک‌های این جنبش می‌توانند به ریاض و ابوظبی و دیگر مناطق حساس هم برسند.
عبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله یمن در گفت‌وگو با شبکه المسیره با اشاره به تعدی‌های ائتلاف متجاوز عربی تحت امر عربستان و امارات به این کشور، عنوان داشت: اگر عربستان و امارات موفق به اجرای طرح های آمریکا و اسرائیل در یمن شوند، مصیبتی برای دیگر ملت‌های منطقه و جهان اسلام و عرب به بار خواهد آمد.
وی افزود: موفقیت عربستان و امارات در اجرای نقش آمریکا و اسرائیل در یمن باعث خواهد شد تا آنها نبرد را به دیگر کشورهای منطقه نیز گسترش دهند.

الحوثی در ادامه گفت: امارات در بحران یمن مداخله می‌کند و این مسأله خطر جدی را برای اقتصاد آن در آینده ایجاد خواهد کرد و چنانچه تجاوز ادامه یابد اقتصاد امارات و سرمایه گذاری در آنجا در معرض خطرات واقعی قرار خواهد گرفت.

این مقام یمنی تصریح کرد: عربستان و امارات دو امپراطوری در منطقه نیستند و دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا می‌گوید که عربستان حتی دو هفته هم بدون حمایت وی دوام نمی‌آورد.

وی درباره نبرد نیروهای مسلح یمن با کشورهای متجاوز در جبهه‌های مختلف نیز تأکید کرد: عملیات در مرزها با پیشرفت چشمگیری مواجه بوده و منجر به شکست ارتش سعودی در جبهه‌های جنوبی این کشور شده است.

رهبر انصارالله یمن ادامه داد: نبرد در مرزها بسیار مؤثر بود؛ تا جایی که عربستان را وادار کرد تا پس از فروپاشی تمامی تیپ‌ها و مواضعش در مرزها، نیروهای ارتش ذخیره را به این مناطق بیاورد.

الحوثی تصریح کرد: عربستان جنگجویان مزدور و خائن یمنی و مزدوران سودانی و همچنین هزاران عناصر تکفیری را به مرزها آورده که در جنگ سوریه و مناطق دیگر مشارکت داشتند.

وی گفت که مواضع کشورهای متخاصم در خصوص یمن مشروعیت ندارد و تسلط آنها بر برخی از مناطق جنوبی این کشور، اشغالگری است.

الحوثی با بیان اینکه نیروهای مقاومت یمن با وجود همه مشکلات، تکنولوژی ساخت سلاح را دارند، افزود: موشک‌های ما می‌توانند به ریاض و ابوظبی و دیگر مناطق حساس هم برسند.

وی درباره پیامدهای تجاوز به یمن و ابعاد آن در منطقه نیز تأکید کرد: نگلیس در کنار آمریکا در تمامی پرونده‌های منطقه از جمله یمن نقش دارد. ائتلاف متجاوز قصد تسلط زمینی و انسانی بر یمن را دارد و می خواهد آن را تحت فرمان و تابع اسرائیل قرار دهد. هیچگاه جنگ علیه عربستان از یمن آغاز نشده است و همیشه این عربستان بوده که تجاوز کرده است و این کشور می خواهد که یمن تکه تکه و ضعیف باشد.

این مقام یمنی ادامه داد: عربستانی‌ها باید متقاعد شوند که تنها عامل ثبات برای آنها، احترام متقابل و رعایت حسن همجواری با یمن است.

الحوثی گفت: وتوی ترامپ نسبت تصمیم توقف تجاوز به یمن موضوع عجیبی نیست و به معنای حمایت از تداوم تجاوز به یمن است و آمریکا اقدامات خطرناکی را در سطح منطقه انجام می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای مقاومت در جهان عرب و اسلام اقدامات قوی و بسیار مهمی را برای مقابله با تصمیمات آمریکا در نظر دارند و آمریکا و ابزارهای آن در نهایت در اجرای طرح های شان در منطقه شکست خواهند خورد. ما در حال حاضر در یک مرحله تاریخی در منطقه هستیم و آن مرحله افشای حقایق است و مهلکه عربستان و امارات در یمن نقش خود را از دست داده و تأثیر آن نیز در “معامله ترامپ” کاهش یافته است.

رهبر انصارالله یمن در ادامه اظهارات خود درباره توافق سوئد میان طرف‌های درگیر در یمن نیز تصریح کرد: توافق صلح سوئد به سازمان ملل نقش ناظر در ارتباط با آتش بس حدیده را داده است.

وی کشورهای متجاوز را به کارشکنی در اجرای این توافنقامه و نقض مکرر آتش بس متهم کرد و اظهار کرد: پیشنهادهایی را درباره اجرای مراحل اول توافق سوئد درباره بنادر ارائه کردیم اما این سازمان خواستار تأخیر در اجرای توافقات است.

وی اظهار داشت که دشمنان ملت یمن در مذاکرات جدی نیستند و آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها و سفرای دیگر کشورها در برخی از گفت‌وگوها نقش غیر مستقیم دارند و در  عین حال اینگونه وانمود می‌کنند که مشکل، داخلی است.

الحوثی درباره پرونده مبادله اسیران نیز گفت: ما به طرف مقابل اعلام کردیم که آماده مبادله اسیران بر مبنای همه در مقابل همه و یا به طور نسبی هستیم اما آنها هیچگونه توجهی به این مسأله نکردند و آنها همواره سعی دارند تا از اجرای توافقات مرتبط با اسیران اجتناب کنند.

وی افزود: کشورهای متجاوز به عنوان کشوری که متعهد به یک سری اصول اخلاقی هستند با اسیران رفتار نمی‌کنند بلکه با آنها به عنوان مجرم به معنای واقعی برخورد می‌کنند.

رهبر انصارالله یمن در ادامه شهادت صالح الصماد، رئیس سابق شورای عالی سیاسی یمن را اتفاقی دردناک برای ملت یمن خواند و گفت: دشمن با ترور صالح الصماد به هدفی که می‌خواست به آن دست یابد، نرسید.

وی تاکید کرد که صالح الصماد نقش بزرگ و مهمی در مراحل مختلف انقلاب یمن و مبارزه با دشمنان ملت این کشور داشت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن