ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 102815
  • ۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴
  • 92 بازدید
  • ارسال توسط :

دهها کشته و زخمی در درگیری‌های داخلی میان نیروهای دولت مستعفی یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، طی پنج روز گذشته درگیری‌های گسترده‌ای میان نیروهای وابسته به دولت مستعفی یمن در «تعز» رخ داده است که طی آن پنج تن کشته و 91 نفر دیگر زخمی شدند. بر اساس گزارش روزنامه «رأی‌الیوم»، سازمان پزشکان بدون مرز اعلام […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، طی پنج روز گذشته درگیری‌های گسترده‌ای میان نیروهای وابسته به دولت مستعفی یمن در «تعز» رخ داده است که طی آن پنج تن کشته و 91 نفر دیگر زخمی شدند.

بر اساس گزارش روزنامه «رأی‌الیوم»، سازمان پزشکان بدون مرز اعلام کرد، تیم‌های درمانی وابسته به این نهاد از جمعه هفته گذشته تا کنون 91 مجروح را پذیرش کرده و پنج نفر دیگر نیز کشته شده‌اند.

سازمان پزشکان بدون مرز افزود، درگیری‌های مذکور در روند انتقال زنان باردار و بیماران نیازمند به خدمات درمانی اخلال ایجاد کرده است.

درگیری‌ها میان گروه‌های مسلح وابسته به دولت مستعفی با هدف تسلط بر شهر تعز، سومین شهر بزرگ یمن از نظر وسعت رخ داد.

ائتلافی به رهبری عربستان سعودی از فروردین‌ماه سال ۱۳۹۴ کشور فقیر یمن را برای بازگرداندن قدرت به «عبد ربه منصور هادی»، رئیس‌جمهور مستعفی یمن هدف حملات سنگین هوایی، زمینی و دریایی قرار داده است. 

کارشناسان سازمان ملل، یمن را صحنه بزرگترین بحران بشری در جهان توصیف می‌کنند. ۲۲ میلیون نفر که ۷۵ درصد جمعیت یمن را تشکیل می‌دهند نیازمند نوعی کمک‌رسانی و حمایت بشردوستانه هستند. از این میان، ۸.۴ میلیون نفر نمی‌دانند وعده غذایی بعدی‌شان از کجا تأمین خواهد شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن