ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 102818
  • ۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۵
  • 187 بازدید
  • ارسال توسط :

رهبر انصارالله یمن: باوجود همه مشکلات موشک‌هایمان به ریاض و ابوظبی می‌رسد

سید «عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن روز دوشنبه در گفت‌وگو با شبکه المسیره که اولین گفت‌وگوی وی با این شبکه یمنی محسوب می‌شود، آخرین تحولات یمن را تشریح کرد. الحوثی در ابتدای این گفت‌وگوی ویژه به روحیه مقاومت «صالح الصماد» رئیس‌سابق شورای عالی سیاسی یمن که چند روز گذشته اولین سالگرد شهادت وی بود،‌اشاره […]

سید «عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن روز دوشنبه در گفت‌وگو با شبکه المسیره که اولین گفت‌وگوی وی با این شبکه یمنی محسوب می‌شود، آخرین تحولات یمن را تشریح کرد. الحوثی در ابتدای این گفت‌وگوی ویژه به روحیه مقاومت «صالح الصماد» رئیس‌سابق شورای عالی سیاسی یمن که چند روز گذشته اولین سالگرد شهادت وی بود،‌اشاره کرد و گفت که ترور الصماد عامل مهمی در بالا رفتن مقاومت ملت یمن به شمار می‌رود. رهبر انصارالله یمن شهادت صالح الصماد را اتفاقی «دردناک» برای ملت یمن خواند و گفت، دشمن با ترور او به هدفی که می‌‌خواست نرسید…صالح الصماد نقش بزرگ و مهمی در مراحل مختلف انقلاب یمن و مبارزه با دشمنان ملت این کشور داشت.
الحوثی در ادامه با بیان اینکه نیروهای مقاومت یمن با وجود همه مشکلات، تکنولوژی ساخت سلاح را دارند، افزود، موشک‌های ما می‌توانند به ریاض و ابوظبی و دیگر مناطق حساس هم برسند. البته انصارالله یمن پیش از این از طریق پهپهادهای مدرن خود ابوظبی و ریاض را هدف قرار داده بودند اما اینکه موشک‌های این جنبش به این دو شهر برسند مسئله بسیار مهمی است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از فارس، سید عبدالملک الحوثی اظهار داشت که حضور گسترده مردم در جشن پنج سالگی مقاومت عجیب نبود، چون ملت ما از ابتدای جنگ در میادین حضور پررنگی داشته‌اند. رهبر انصارالله در بخش دیگر از این گفت‌وگوی خود به نقش مخرب آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه‌اشاره کرد و گفت که کل منطقه به دلیل دخالت‌های آمریکا و اسرائیل شاهد بحران و مشکلات بزرگ است. وی تاکید کرد که آمریکا با استفاده از اهرم‌های منطقه‌ای خود از رویدادهای منطقه سوءاستفاده می‌کند تا سناریوهایش را اجرایی کند. رهبر انصارالله یمن نقش آمریکا در تحولات یمن را محرز دانست و گفت که این کشور خواستار ادامه جنگ یمن و درگیری‌های منطقه
است.
رهبر جنبش انصارالله یمن این را هم گفت که دولت ترامپ در اجرای «معامله قرن» روی نقش سعودی و امارات حساب باز کرده است. سید عبدالملک الحوثی افزود، دشمنان ملت یمن در مذاکرات یمن جدی نیستند و آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها و سفرای دیگر کشورها در برخی از گفت‌‌وگوها نقش غیرمستقیم دارند، در عین حال وانمود می‌کنند که مشکل، داخلی است. وی با تاکید بر اینکه انگلیس در کنار آمریکا در پرونده‌های منطقه از جمله یمن نقش دارد، افزود، انگلیس گرایش استعماری در یمن و تاریخ استعماری در عدن و استان‌های جنوبی این کشور دارد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن