ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 102841
  • ۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۴:۴۵
  • 106 بازدید
  • ارسال توسط :
پاریس اتهام استفاده از تسلیحات فرانسوی در جنگ یمن را رد کرد!

پاریس اتهام استفاده از تسلیحات فرانسوی در جنگ یمن را رد کرد!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از افکارنیوز، «فلورانس پارلی» وزیر دفاع فرانسه، مدعی شد شواهدی قابل اثبات که نشان دهد امارات و عربستان سعودی در جریان تجاوز به یمن، از تسلیحات فرانسوی علیه غیرنظامیان استفاده کرده‌اند؛ وجود ندارد. وی این ادعا را امروز پنجشنبه، در کمیسیون دفاعی مجلس نمایندگان فرانسه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از افکارنیوز،

«فلورانس پارلی» وزیر دفاع فرانسه، مدعی شد شواهدی قابل اثبات که نشان دهد امارات و عربستان سعودی در جریان تجاوز به یمن، از تسلیحات فرانسوی علیه غیرنظامیان استفاده کرده‌اند؛ وجود ندارد.

وی این ادعا را امروز پنجشنبه، در کمیسیون دفاعی مجلس نمایندگان فرانسه و در واکنش به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از محرمانه اداره اطلاعات نظامی این کشور که محتوای آن روز دوشنبه فاش شد، مطرح کرد.

بر اساس گزارش محرمانۀ اداره اطلاعات نظامی فرانسه، از سلاح‌ها و تجهیزات نظامی فرستاده شده از سوی این کشور برای عربستان و امارات متحده عربی به‌ویژه توپ‌های سزار، بطور گسترده در جنگ یمن و در مناطقی که غیر نظامیان حضور داشته‌اند، استفاده شده است.

دفتر تحقیقات شبکه فرانس انفو و وبسایت دیسکلوز فرانسه روز دوشنبه نتایج تحقیقات خود را درباره تسلیحات ساخت فرانسه در جنگ یمن، بر اساس یک گزارش درز کرده از وزارت دفاع این کشور منتشر کردند. بنابر همین گزارش، دولت فرانسه می‌داند عربستان سعودی و متحدانش در ۳۵ درصد از مناطق درگیر جنگ در یمن، از سیاست گرسنگی دادن برای «مرگ یا تسلیم» استفاده می‌کنند.

 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن