ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 102856
  • ۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸
  • 69 بازدید
  • ارسال توسط :

شهید اردیبهشتی با صدایی بهشتی(حدیث دشت عشق)

تقویم را که ورق می‌زنیم، هر روز سالگرد آسمانی شدن یک شهید است. اما هفته اول اردیبهشت، وقت پرواز جوانی است با نام «حامد بافنده»؛ پهلوانی از دیار کرمان که امروز نامش به عنوان یکی از فداییان زینب کبری(س) بر جریده تاریخ ثبت شده است. حامد بافنده خرداد سال 1366 در رفسنجان متولد شد و […]

تقویم را که ورق می‌زنیم، هر روز سالگرد آسمانی شدن یک شهید است. اما هفته اول اردیبهشت، وقت پرواز جوانی است با نام «حامد بافنده»؛ پهلوانی از دیار کرمان که امروز نامش به عنوان یکی از فداییان زینب کبری(س) بر جریده تاریخ ثبت شده است.
حامد بافنده خرداد سال 1366 در رفسنجان متولد شد و 30 سال بعد، یعنی سوم اردیبهشت سال 1396 در ریف حماء سوریه و در تقابل با گروه‌های تروریستی تکفیری به شهادت رسید. وی رزمنده داوطلب لشکر فاطمیون بود و در این لشکر، در کنار برادران افغانستانی خود، مشق عشق می‌نمود. او صدایی بسیار زیبا و بهشتی داشت؛ به همین دلیل هم در لشکر فاطمیون، مداحی می‌کرد و اذان می‌گفت. فیلم‌هایی از صدای دلنشین او منتشر شده که دل هر اهل دلی را راهی کربلا می‌کند.
یکی از ویژگی‌های همه شهدا، ازجمله شهدای مدافع حرم، تأکید بر نان حلال و پاکیزگی مال بود. همسر شهید مدافع حرم، حامد بافنده نیز درباره این خصلت شهید، یادآور شده بود: «حامد هر کاری که می‌توانست انجام می‌داد تا نان حلال برای همسر و فرزند خود به دست بیاورد و هزینه‌های زندگی خود را تأمین کند و در این راه کوتاهی نمی‌کرد. «حامد» بسیار پرکار و روحیه خستگی‌ناپذیر و شادی داشت، ولی به قول خودش «سختی‌ها گذشت…» درست زمانی که وضعیت کاری وی ثابت شده بود و وضع مالی خوبی داشتیم راهی نبرد با تکفیری‌ها در سوریه شد.»
مزارش در گلزار شهدای رفسنجان قرار دارد. از او یک دختر به نام فاطمه به یادگار ماند.                                                 یاد و نامش گرامی باد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن