ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 102861
  • ۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۶
  • 106 بازدید
  • ارسال توسط :

شهروندان یزدی دستگیری ضارب پدر شهید مدافع حرم را خواستار شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، شرکت‌کنندگان در این اجتماع که تصاویری از شهید مدافع حرم سیدمهدی سادات که از مهاجران افغانستانی مقیم ایران است، را در دست داشتند، پرهیز از هر گونه تبعیض در این زمینه بین اتباع بیگانه و سایر شهروندان را مورد تاکید قرار دادند و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، شرکت‌کنندگان در این اجتماع که تصاویری از شهید مدافع حرم سیدمهدی سادات که از مهاجران افغانستانی مقیم ایران است، را در دست داشتند، پرهیز از هر گونه تبعیض در این زمینه بین اتباع بیگانه و سایر شهروندان را مورد تاکید قرار دادند و از پلیس و مسئولان دادگستری رسیدگی سریعتر به این پرونده و دستگیری ضارب پدر شهید مدافع حرم را خواستار شدند.
پدر شهید «سید مهدی سادات» عضو لشکر فاطمیون که 13 شهریور 95 در دفاع از حریم اهل بیت در سوریه به شهادت رسید، به علت درگیری همسایگی با یک شهروند یزدی در 27 اسفندماه سال گذشته به شدت زخمی شد و هم‌اکنون در بیمارستان شهید رهنمون یزد بستری است.
برادر شهید سادات گفت که پدرش در کماست و حال عمومی او رضایت‌بخش نیست و اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهید رهنمون تحت درمان قرار دارد.
این برادر شهید رسیدگی مسئولان استان به پرونده ضارب پدرش را مورد تاکید قرار داد و گفت: اکنون ضارب متواری شده که امیدواریم هر چه سریع‌تر توسط پلیس دستگیر شود.
پلیس استان یزد نیز اعلام کرد: تمام تلاش خود را برای دستگیری ضارب متواری به کار خواهد گرفت.
پلیس پس از اطلاع از درگیری یکی از همسایگان با پدر شهید مدافع حرم و مجروح شدن آن بلافاصله به محل اعزام و با شناسایی فرد ضارب، وی را دستگیر کرده‌اما متاسفانه به دلیل عدم آگاهی افسر نگهبان کلانتری و نیز مداخله یکی از کارکنان، این متهم آزاد شده است.
فرمانده انتظامی یزد پس از اطلاع از این واقعه با دلجویی از خانواده شهید مدافع حرم، 2 نیروی خاطی کلانتری را تا اطلاع ثانوی و روشن شدن پرونده از کار معلق و دستور سریع برای دستگیری متهم را صادر کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن