ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 102886
  • ۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۳
  • 129 بازدید
  • ارسال توسط :

انفجار موشک یمنی در مقر مزدوران عربستان

العالم – یمن به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه خبری المسیره، تجمع مزدوران ارتش عربستان مقابل گذرگاه علب و منطقه رقابه الصحن در الربوعه، هدف پنج فروند موشک زلزال 1 قرار گرفت. المسیره همچنین اعلام کرد که یگان پهپادی و توپخانه ای یمن، تجهیزات ارتش عربستان در منطقه جیزان […]

العالم – یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه خبری المسیره، تجمع مزدوران ارتش عربستان مقابل گذرگاه علب و منطقه رقابه الصحن در الربوعه، هدف پنج فروند موشک زلزال 1 قرار گرفت.

المسیره همچنین اعلام کرد که یگان پهپادی و توپخانه ای یمن، تجهیزات ارتش عربستان در منطقه جیزان را هدف قرار داد.

یک منبع نظامی گفت: در این عملیات بولدوزرها و خودرهای نظامی سعودی در موضع الخوری هدف حملات توپخانه ای قرار گرفت.

این عملیات ساعاتی پس از آن انجام شد که یک فروند هواپیمای بدون سرنشین «قاصف 2K» یمن، به مقر فرماندهی متجاوزان در البریقه واقع در شهر عدن حمله کرد.

عربستان و امارات از ششم فروردین سال 94 در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با کمک و چراغ سبز آمریکا، حملات گسترده ای را علیه یمن فقیرترین کشور عربی آغاز کردند تا به بهانه بازگرداندن عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی این کشور به قدرت، به اهداف و زیادخواهی های سیاسی خود جامه عمل بپوشانند.

جنگ علیه یمن تاکنون بیش از 16 هزار کشته بر جای گذاشته و میلیون‌ها یمنی را با بحران شدید گرسنگی و قحطی روبه رو کرده است، به گونه ای که سازمان ملل متحد در گزارشی، قحطی در این کشور را 'بزرگ‌ ترین فاجعه انسانی' نامید. شمار زیادی از این کشته ها را زنان و کودکان تشکیل می دهند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن