ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 102889
  • ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۶:۰۷
  • 128 بازدید
  • ارسال توسط :
هلاکت مزدوران سعودی در «جبل قیس»

هلاکت مزدوران سعودی در «جبل قیس»

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، یک مقام نظامی یمن در گفت وگو با وبگاه خبری المسیره از کشته و زخمی شدن بیش از بیست مزدور از جمله سه افسر در عملیات تهاجمی رزمندگان یمن در شرق جحفان در جیزان خبر دادند. رزمندگان ارتش و کمیته های مردمی روز […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، یک مقام نظامی یمن در گفت وگو با وبگاه خبری المسیره از کشته و زخمی شدن بیش از بیست مزدور از جمله سه افسر در عملیات تهاجمی رزمندگان یمن در شرق جحفان در جیزان خبر دادند.

رزمندگان ارتش و کمیته های مردمی روز چهارشنبه هم طی دو عملیات پیشروی مزدوران ارتش عربستان سعودی در منطقه مشرف به جبل قیس جیزان را ناکام گذاشتند که با کشته و زخمی شدن شماری از مزدوران سعودی و ممانعت از پیشروی آنها همراه بود.

رزمندگان ارتش و کمیته‌های مردمی پنجشنبه شب در عملیات مشترک یگان پهپادی و یگان توپخانه‌ای خود، ادوات نظامی ارتش عربستان در جیزان را در هم کوبیدند.

بیشتر بخوانید:

جنایت هولناک دیگری در «سرزمین خون» «بدر اف»؛ جدیدترین موشک یمنی با کلاهک AirBurst/ پذیرایی داغ از متجاوزان با «14 هزار ترکش» +فیلم جنگ‌افزارهای فرانسوی چه سهمی در کشتار یمنی‌ها دارند؟ شکست سنگین مزدوران چند ملیتی رژیم سعودی در جنوب استان نجران عربستان/ پیشروی رزمندگان یمنی در شمال شرق استان صعده یمن + نقشه میدانی و عکس

یک مسئول نظامی یمن در گفت‌وگو با وبگاه خبری المسیره تایید کرد که در این عملیات مشترک بولدزورها و تجهیزات نظامی ارتش عربستان در سایت الخوری هدف گرفته شدند.

این عملیات ساعاتی پس از حمله نیروی پهپادی با یک فروند هواپیمای بدون سرنشین قاصف 2K  به مقر فرماندهی متجاوزان در البریقه شهر عدن صورت گرفت.

یک خودروی زرهی حامل مزدوران ارتش عربستان هم عصر پنجشنبه در السدیس نجران توسط یک بمب دستی کاشته منفجر شده و سرنشینان آن کشته شدند.

رزمندگان ارتش و کمیته‌های مردمی روز پنجشنبه پنج فروند موشک زلزال 1 به محل تجمع مزدوران ارتش عربستان سعودی در عسیر شلیک کردند.

به گفته یک مقام نظامی این موشک‌ها به منطقه مشرف به گذرگاه علب و رقابة الصحن در الربوعة شلیک شد.

رزمندگان ارتش و کمیته‌های مردمی روز چهارشنبه هم یک خودروی زرهی مزدوران ارتش عربستان سعودی را با یک بمب دستی یگان مهندسی در مجازه منفجر کردند که به کشته و زخمی شدن سرنشینانش منجر شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن