ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 10289
  • ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶
  • 82 بازدید
  • ارسال توسط :
تجمع بزرگ «مدافعان حرم» در شهرستان صومعه سرا برگزار می شود

تجمع بزرگ «مدافعان حرم» در شهرستان صومعه سرا برگزار می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگارمهر، سرهنگ کیا عاشوری در جلسه ستاد گرامیداشت هفته بسیج که عصر چهارشنبه در سالن جلسات فرمانداری صومعه سرا برگزار شد، اظهار کرد: بسیج یکی از شاهکارهای تاریخی حضرت امام خمینی (ره) است. وی با اشاره به ۳۲ برنامه تدوین شده برای این هفته […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگارمهر، سرهنگ کیا عاشوری در جلسه ستاد گرامیداشت هفته بسیج که عصر چهارشنبه در سالن جلسات فرمانداری صومعه سرا برگزار شد، اظهار کرد: بسیج یکی از شاهکارهای تاریخی حضرت امام خمینی (ره) است.

وی با اشاره به ۳۲ برنامه تدوین شده برای این هفته در سطح شهرستان، برگزاری تجمع بزرگ «مدافعان حرم» در میدان اصلی شهر را از شاخص ترین برنامه های این هفته اعلام کرد.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا در ادامه با اشاره به برخی از برنامه هفته بسیج شهرستان، تصریح کرد: پیاده روی بسیجیان از مصلی شهر تا مزار شهدای گمنام، بهره برداری از هفت واحد مسکن محرومان، استفاده از ظرفیت بسیج برای واکسینه کردن طیور در۵۰ روستای شهرستان، نشست های بصیرتی، فرهنگی، ورزشی و دیدار با خانواده شهدا بخشی از برنامه های این هفته است.

وی با بیان اینکه تشکیل بسیج مستضعفین محصول نوع نگاه امام راحل به مردم است، گفت: این نوع نگاه به مردم و تأثیرگذاری آنها از همان ابتدای حرکت امام خمینی (ره) در سال ۴۲ وجود داشت.

عاشوری بسیج را عامل نابودی اهداف و آرمان آمریکا در هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: حرکت بسیح نشأت گرفته از قیام عاشورای امام حسین (ع) بود.

وی به نقش تأثیرگذار بسیج در هشت سال دفاع مقدس و در سازندگی های بعداز آن اشاره و خاطرنشان کرد: امروز بسیاری از نیروهای مردمی در کشورهای مسلمان منطقه به ویژه عراق، سوریه و… از تفکر و روحیه جهادی بسیج تأثیرگرفته اند.

فرماندار صومعه سرا نیز در ادامه این جلسه با اشاره به نقش غیرقابل انکار بسیج در جامعه، اظهار کرد: امنیت جامعه مدیون بسیج است.

حسین اسماعیل پور افزود: این امنیت توسط همه مردمی که در راستای تفکر بسیجی حرکت می کنند ایجاد می شود.

وی با توجه به شرایط منطقه و درگیری در بسیاری از کشور ها، گفت: جامعه ما به دلیل وجود همین نیروها و تفکرات بسیجی از نظر روحی و روانی امن است.

فرماندار صومعه سرا با بیان اینکه بسیج در همه بحران ها اعم از طبیعی و غیرطبیعی نقش آفرین است، خاطرنشان کرد: در حوزه پیشگیری و مقابله نیز بسیج تأثیرگذار است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن