ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 10295
  • ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۵
  • 403 بازدید
  • ارسال توسط :

گرامیداشت سومین روز تشییع « شهید خزایی» در زاهدان برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن( ایکنا) از سیستان وبلوچستان، مراسم گرامیداشت سومین روز تشییع و خاکسپاری خبرنگار مدافع حرم، شهید محسن خزائی، فردا پنجشنبه 27 آبان‌ماه در زاهدان برگزار می‌شود.بنا بر این گزارش، در این مراسم که از ساعت 9:30 صبح در مسجد جامع زاهدان آغاز […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن( ایکنا) از سیستان وبلوچستان، مراسم گرامیداشت سومین روز تشییع و خاکسپاری خبرنگار مدافع حرم، شهید محسن خزائی، فردا پنجشنبه 27 آبان‌ماه در زاهدان برگزار می‌شود.
بنا بر این گزارش، در این مراسم که از ساعت 9:30 صبح در مسجد جامع زاهدان آغاز می‌شود، از آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان زاهدان به‌عنوان سخنران و یوسف ارجونی، جانشین بسیج مداحان کشور به‌عنوان مداح دعوت به‌عمل آمده است.
شهید محسن خزائی، از فعالان عرصه رسانه و تولید برنامه‌های قرآنی بود که در سال 1374 به‌عنوان متصدی صدا فعالیت خود را در صدا و سیما آغاز کرد و در سال 83 نیز مدیر باشگاه خبرنگاران جوان شهرستان زاهدان شد.
این خبرنگار شهید و مدافع حرم عصر روز شنبه، ۲۲ آبان‌ماه سال ‌۱۳۹۵ در حلب سوریه در اثر اصابت ترکش ناشی از انفجار خمپاره به ناحیه سر، به فیض شهادت نائل آمد. پيكر پاک ايشان پس از انتقال به زاهدان، روز سه‌شنبه 25 آبان‌ماه تشييع و در زادگاهش به خاک سپرده شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن