ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 103023
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۶
  • 233 بازدید
  • ارسال توسط :
مراسم یادبود شهید مجید قربانخانی در دانشگاه آزاد برگزار شد

مراسم یادبود شهید مجید قربانخانی در دانشگاه آزاد برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قدس خبر، مراسم یادبود شهید مدافع حرم مجید قربانخانی عصر امروز به همت بسیج دانشجویی با حضور خانواده شهید، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قدس خبر، مراسم یادبود شهید مدافع حرم مجید قربانخانی عصر امروز به همت بسیج دانشجویی با حضور خانواده شهید، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرمانده نیروی انتظامی، مسئول معاونت فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج و مسئولین شهری و با سخنرانی مهدی هداوند، فرمانده عملیات منطقه خان طومان سوریه ظهر امروز در مسجد پیامبر اعظم دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس برگزار شد و از خانواده شهید مراسم تجلیل به عمل آمد.

شهید مدافع حرم «مجید قربانخانی» متولد 30 مردادماه سال 69 در تهران و ساکن محله یافت‌آباد بود. شهید قربانخانی بعد از یک تحول درونی، داوطلبانه به سوریه اعزام شد تا از حریم عقیله بنی‌هاشم و مردم مظلوم سوریه دفاع کند.

شهید قربانخانی پس از دلاوری‌های فراوان در تاریخ 21 دی ماه سال 94 به‌دست تروریست‌های تکفیری در منطقه خان‌طومان به فیض شهادت نائل شد و پیکر مطهرش در منطقه ماند. سرانجام پیکر شهید توسط گروه‌های تفحص شهدا کشف و از طریق آزمایش DNA شناسایی شد. از این شهید مدافع حرم به دلیل برخی اخلاق های خاص، لوتی مسلک بودن، خالکوبی روی دست و تحول درونی یکباره تا رسیدن به عرش اعلاء، به نام‌های «داداش مجید»، «مجید سوزوکی» و «حر» شهدای مدافع حرم نیز یاد می‌کنند.

پایان مراسم، سرآغازی دیگر

پایان این مراسم که همراه با قرعه کشی سفر کربلای معلی و مشهد مقدس بود، سرآغاز دیگری به همراه داشت. شماره ای که مادر شهید برداشته بود، عدد 69 سال تولد پسرش بود و صاحب این شماره زینب قربانخانی، خواهر شهید بود که سفر کربلا روزی او شده بود.

خواهر شهید گفت که خیلی دوست داشته با برادرش به سفر مشهد برود اما پس از بازگشت پیکر برادرش به این سفر رفتند و حالا سفر کربلا را همراه خاطرات و به نیابت از برادرش خواهد رفت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن