ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 103054
  • ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۶:۳۷
  • 91 بازدید
  • ارسال توسط :
پیکر شهید مدافع حرم همزمان با زادروزش در ساوه تشییع شد

پیکر شهید مدافع حرم همزمان با زادروزش در ساوه تشییع شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از اراک، صبح امروز با حضور مردم شهید پرور و مسوولان ساوه پیکر دوازدهمین شهید مدافع حرم ساوه همزمان با روز تولدش در این شهرستان تشییع و به خاک سپرده شد. مراسم تشییع پیکر مطهر شهید علی وفاصالحی از اتباع افغانستان صبح […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از اراک، صبح امروز با حضور مردم شهید پرور و مسوولان ساوه پیکر دوازدهمین شهید مدافع حرم ساوه همزمان با روز تولدش در این شهرستان تشییع و به خاک سپرده شد.

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید علی وفاصالحی از اتباع افغانستان صبح امروز مقابل بیمارستان شهید مدرس ساوه آغاز و در آستان مقدس امامزاده سیداسحاق بن موسی الکاظم(ع) در جوار سایر شهدای مدافع حرم مدفون به خاک سپرده شد.

 شهید علی وفا صالحی متولد 12 اردیبهشت ماه 1371 از اعضای تیپ فاطمیون بود که در حین درگیری با تکفیری‌ها در راه دفاع از مقدسات اسلامی بویژه حرم حضرت زینب(س) و حضرت رقیه(س) در تاریخ 7 بهمن ماه 1395 در منطقه حلب به دست تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید و پیکر مطهرش بعد از دو سال مفقودی امروز در آغوش خاک آرام گرفت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن