ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 103071
  • ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶
  • 116 بازدید
  • ارسال توسط :
شهدای افغانستانی برای مسلمانان عزت آفریدند

شهدای افغانستانی برای مسلمانان عزت آفریدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از روز پنجشنبه روابط عمومی دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در سوریه، آیت الله طباطبایی اشکذری عصر دیروز در ادامه سلسله دیدار های خود با خانواده های شهدای مدافع حرم، با خانواده های 22 نفر از شهدای مدافع حرم در منطقه گلشهر مشهد مقدس دیدار […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از روز پنجشنبه روابط عمومی دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در سوریه، آیت الله طباطبایی اشکذری عصر دیروز در ادامه سلسله دیدار های خود با خانواده های شهدای مدافع حرم، با خانواده های 22 نفر از شهدای مدافع حرم در منطقه گلشهر مشهد مقدس دیدار و گفت و گو کرد.
وی در این دیدار با قدردانی از زحمات و صبوری خانواده شهدای فاطمیون، سلام رهبر معظم انقلاب را خدمت این خانواده ‌ها ابلاغ کرد.
آیت الله طباطبایی با اشاره به دیدار رزمندگان در سوریه افزود: پس از عملیات موفق آزادسازی یکی از مناطق که به آن منطقه سفر کردم یکی از فرماندهان مقاومت به من گفت اگر به دیدار فاطمیون رفتید بسیار تشکر و قدردانی کنید چرا که اگر این نیروها نبودند عملیات با موفقیت به پایان نمی ‌رسید.
وی اظهار داشت: دلاور مردان افغانستانی در تمام ادوار تاریخ چه در جهادهای افغانستان، چه در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در ایران و اکنون نیز در سوریه، امتحان خود را به خوبی پس دادند.
در این مراسم آیت الله طباطبایی با حضور در مسجد الزهرا (س) و پایگاه بسیج شهدای فاطمیون با جمعی از بانوان فعال در امور فرهنگی فاطمیون دیدار و گفت و گو کرد و اقلام متبرک از حرم های مطهر حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) به خانواده های شهدا اهدا نمود.
6053
انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن