ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 103112
  • ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۶:۳۷
  • 118 بازدید
  • ارسال توسط :
آئین پاسداشت شهید مدافع حرم رحیمی‌منش در اندیمشک برگزار شد‌

آئین پاسداشت شهید مدافع حرم رحیمی‌منش در اندیمشک برگزار شد‌

– اخبار استانها – سید ناصر حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اندیمشک، اظهار داشت: به مناسبت پاسداشت هفته کارگر، ویژه برنامه‌های مختلفی در شهرستان اندیمشک برگزار شده است که یکی از آنان، تقدیر از خانواده معظم شهدا و توسعه فرهنگ ایثار و مقاومت است. وی با بسان اینکه  به مناسبت هفته کارگر تعاون گران و […]

– اخبار استانها –

سید ناصر حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اندیمشک، اظهار داشت: به مناسبت پاسداشت هفته کارگر، ویژه برنامه‌های مختلفی در شهرستان اندیمشک برگزار شده است که یکی از آنان، تقدیر از خانواده معظم شهدا و توسعه فرهنگ ایثار و مقاومت است.

وی با بسان اینکه  به مناسبت هفته کارگر تعاون گران و مسئولان شهرستان اندیمشک با حضور در منزل شهید مدافع حرم حبیب رحیمی منش از رشادت‌هایاین مدافع حرم ولایت تقدیر کرده‌اند، گفت: پاسداشت فرهنگ ایثار و مقاومت، یکی از مهم‌ترین اولویت‌های اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان اندیمشک است.

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان اندیمشک با اشاره به نقش و جایگاه رفیع شهید مدافع حرم حبیب رحیمی منش در حوزه بیداری و دفاع ازارزش‌های اسلامی و انقلابی ایران معاصر، خاطر نشان کرد: این آئین با هدف تقدیر و پاسداشت یکی از شهدای شاخص جامعه کارگری شهرستان اندیمشک به اجرا رسیده است.

وی با اشاره به گلزار شهدای اندیمشک توسط جامعه کارگری و تعاون گران شهرستان، افزود: امسال و با توجه به نیازهای فرهنگی و اجتماعی کشور و شهرستان اندیمشک، برای تقویت شعار سال و تحقق سیاست‌های اقتصادی مقام معظم رهبری و هم چنین توسعه و پیشرفت شهرستان تلاش و برنامه ریزی می‌شود.

طرح جدید مجلس برای حمایت از اشتغال: شاغلین کم درآمد تحت حمایت دولت می شونددو طرح اشتغال زودبازده و مولد در دستور کار‌افتتاح 1886‌ طرح‌ اشتغال‌زایی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در خوزستان‌

حسینی با اشاره به ارائه 94 طرح فراگیر و روستایی در شهرستان اندیمشک،بیان کرد: مبلغ مصوب طرح‌های روستایی و فراگیر برای شهرستان 366 میلیارد ریال بوده و هم چین میزان طرح‌های دریافت کننده تسهیلات این حوزه به 65 طرح رسیده است.

وی با بیان این که مبلغ تسهیلات پرداختی از محل اعتبار اشتغال روستایی و فراگیر تا اکنون در شهرستان 155 میلیارد ریال بوده است، خاطر نشان کرد:  با پیگیری نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، بیش از 240  فرصت شغلی با استفاده از این تسهیلات در شهرستان اندیمشک راه اندازی شده است.

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان اندیمشک مشاغل خانگی را یک نیاز و ضرورت مهم برای توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال استان و کشور دانست و ادامه داد: طرح‌های معرفی شده به استان در حوزه مشاغل خانگی شهرستان اندیمشک به 124 طرح افزایش یافته است.

وی با اشاره به این که طرح‌های برخوردار از تسهیلات طرح‌های مشاغل خانگی در شهرستان اندیمشک به 91 طرح می‌رسد، عنوان کرد: مبلغ 9 میلیاردریال برای ایجاد اشتغال خانگی در شهرستان اندیمشک تعیین شده که این اعتبار برای ایجاد تولید در حوزه‌های مختلف اقتصادی اختصاص یافته است. 

حسینی تعداد اشتغال ثبت شده شهرستان اندیمشک در سامانه رصد را 644 نفر دانست و گفت: امسال با برنامه ریزی‌های صورت گرفته در دو حوزه برای ایجاد اشتغال شهرستان اندیمشک تلاش و برنامه ریزی شده است که حوزه اول، مشاغل کوچک و روستایی و حوزه دوم، مشاغل کلان و صنایع تبدیلی بوده و با حمایت از تولیدکنندگان و سرمایه گذران به دنبال ایجاد اشتغال پایدار در شهرستان اندیمشک هستیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن