ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 10313
  • ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۸:۲۹
  • 521 بازدید
  • ارسال توسط :
تجمع بزرگ «مدافعان حرم» در اقلید برگزار می‌شود

تجمع بزرگ «مدافعان حرم» در اقلید برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از اقلید، موسی زارعی پیش از ظهر امروز در یک نشست خبری به تشریح ویژه‌برنامه‌های هفته بسیج در سطح این شهرستان پرداخت. وی با تسلیت اربعین حسینی و ایام سوگواری سالار شهیدان امام حسین (ع) به معنویت و تأثیرپذیری بیشتر برنامه‌های بسیج […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از اقلید، موسی زارعی پیش از ظهر امروز در یک نشست خبری به تشریح ویژه‌برنامه‌های هفته بسیج در سطح این شهرستان پرداخت.

وی با تسلیت اربعین حسینی و ایام سوگواری سالار شهیدان امام حسین (ع) به معنویت و تأثیرپذیری بیشتر برنامه‌های بسیج امسال که همزمان با این ایام شده است اشاره و عنوان کرد: بیش از 200 ویژه‌برنامه فرهنگی، مذهبی، بصیرتی و… در سطح شهرستان اقلید در سه سطح ناحیه‌ای، حوزه‌ای و پایگاهی برگزار خواهد شد.

زارعی به شعار امسال هفته بسیج مبنی بر «بسیج، انقلابی و خدمت گذار» اشاره کرد و تجمع بزرگ اقشار مختلف بسیج اقلید تحت عنوان مدافعان حرم در روز جمعه پنجم آذرماه را یکی از مهم‌ترین ویژه‌برنامه‌های هفته بسیج امسال خواند و عنوان داشت: حرکت بسیجیان از حوزه‌های مقاومت بسیج به سمت مصلای نماز جمعه با سردادن شعارهای حماسی، ملی و مذهبی، تجمع در مصلا، سخنرانی، مداحی، شرکت منسجم در نماز جمعه، ارائه گزارش عملکردی یک سال گذشته سپاه اقلید و… ازجمله برنامه‌های تجمع بزرگ مدافعان حرم در اقلید است.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه اقلید از هجمه فرهنگی دشمنان قسم‌خورده نظام و اسلام بر مردم به ویژه جوانان و نوجوانان کشور سخن گفت و با تأکید بر تمرکز برنامه‌های هفته بسیج امسال به سمت دانش آموزان و دانشجویان عنوان داشت: برگزاری جلسات بصیرت افزایی، همایش‌های بصیرتی روشنگری درزمینهٔ انقلابی بودن و انقلابی ماندن برای مقابله مؤثر با استکبار جهانی، آشنایی قشر جوان و نوجوان با فرهنگ ایثار و شهادت با برگزاری یادواره شهدا و… ازجمله ویژه‌برنامه‌هایی است که علاوه بر سطح شهرستان در مدارس و دانشگاه‌ها نیز به صورت گسترده برگزار خواهد شد.

زارعی به شعار سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» اشاره و بیان کرد: با توجه به ورود بسیج در عرصه اقتصاد مقاومتی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی توجیهی با محوریت اقتصاد مقاومتی و سرکشی از طرح‌های در حال اجرا در سطح اقلید از دیگر ویژه‌برنامه‌های هفته بسیج امسال در این شهرستان است.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه اقلید در پایان سخنان خود با تأکید بر حضور مؤثر و همه‌جانبه بسیجیان در برنامه‌های هفته بسیج خاطرنشان کرد: بسیجی می‌تواند مؤثر باشد که انقلابی بوده، اهداف انقلاب را دنبال کرده و خدمت گذار مردم باشد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن