ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 103153
  • ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۴
  • 83 بازدید
  • ارسال توسط :

سنا حریف ترامپ نشد مشارکت آمریکا در کشتار مردم یمن ادامه می‌یابد

قطعنامه هفته گذشته کنگره آمریکا مبنی بر توقف حمایت واشنگتن از ائتلاف متجاوز سعودی، با وتوی رئیس‌جمهور مواجه شده و پس از آن نیز مجلس سنای آمریکا برای حمایت از قطعنامه مزبور وارد عمل شد، ولی در رای‌گیری پنج‌شنبه خود بر سر قطعنامه کنگره، نتوانست آرای کافی برای مقابله با وتوی ترامپ به دست آورد.برای […]

قطعنامه هفته گذشته کنگره آمریکا مبنی بر توقف حمایت واشنگتن از ائتلاف متجاوز سعودی، با وتوی رئیس‌جمهور مواجه شده و پس از آن نیز مجلس سنای آمریکا برای حمایت از قطعنامه مزبور وارد عمل شد، ولی در رای‌گیری پنج‌شنبه خود بر سر قطعنامه کنگره، نتوانست آرای کافی برای مقابله با وتوی ترامپ به دست آورد.
برای خنثی کردن وتوی ترامپ، به دو سوم آرای سنا (۶۷ رای) نیاز بود، اما موافقان این قطعنامه ۵۳ رای (در برابر ۴۵ رای مخالف) به دست آوردند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، قطعنامه توقف کمک‌های نظامی به عربستان در جنگ یمن، اوایل سال جاری میلادی(دی گذشته) به تصویب کنگره رسیده بود، اما اخیرا ترامپ این قطعنامه را وتو کرد.
حمایت‌های ترامپ از رژیم آل‌سعود باعث شد که این رژیم تا کنون دست به جنایات زیادی در منطقه و در داخل عربستان بزند؛ قطعه قطعه کردن «جمال خاشقجی» روزنامه نگار منتقد سعودی، سر بریدن 37 شهروند سعودی در داخل عربستان و کشتار مداوم کودکان، زنان و غیرنظامیان یمنی از جمله جنایاتی است که رژیم آل‌سعود تحت حمایت کامل آمریکا انجام داده و می‌دهد.
شلیک موشک انصار‌الله به عربستان
ارتش و کمیته‌های مردمی یمن چهار موشک از نوع «زلزال -1» را به سمت محل تجمع سربازان سعودی در منطقه «الربوعه» در جنوب عربستان شلیک کردند. بر اثر این حمله، چند سرباز کشته و تعدادی نیز زخمی شدند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، در استان جیزان عربستان هم یگان‌های پهپادی و توپخانه‌ای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن علیه نیروهای سعودی دست به عملیات زدند. در مورد پیامدهای این عملیات و تلفات احتمالی سعودی‌ها، گزارشی نرسیده.
از سوی دیگر، بر اثر انفجار یک بمب در منطقه «العینین» استان «حضرموت» یمن، ۱۲ تن کشته و زخمی شدند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن