ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 103184
  • ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲
  • 484 بازدید
  • ارسال توسط :
شهداء پرورش یافتگان مساجد هستند/راه برون رفت از تهاجم ترکش های فرهنگی دشمن پناه بردن به سنگر مسجد است

شهداء پرورش یافتگان مساجد هستند/راه برون رفت از تهاجم ترکش های فرهنگی دشمن پناه بردن به سنگر مسجد است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ سرهنگ اباذر سالاری، فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان ظهر امروز در همایش روحانیون، هیات امنا و فرماندهان پایگاه های بسیج رودان اظهار کرد: خدا به ما توفیق داده که چهل سالگی انقلاب را پشت سرگذاشتیم دشمن […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ سرهنگ اباذر سالاری، فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان ظهر امروز در همایش روحانیون، هیات امنا و فرماندهان پایگاه های بسیج رودان اظهار کرد: خدا به ما توفیق داده که چهل سالگی انقلاب را پشت سرگذاشتیم دشمن می خواست این دوره از انقلاب را نبینیم دنبال می کردند نه تنها چهل سالگی ،بلکه تفسیر دشمن در اوایل انقلاب این بود که بیش از دو  سه ماه ملت ایران نمی تواند دوام بیاورد اما امروز به لطف خداوند متعال قطعا گام دوم انقلاب را مستحکم تر با توجه به تجربه ای که در این چهل سال داریم برمی داریم.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان تصریح کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف به توانمندی و پختگی رسیده که خیلی از مسائل و موضوعات را در خودش هضم کرده و اگر در جاهایی می لنگیم متاسفانه نگاه به برون مرزها داشتیم.

سالاری با بیان اینکه هرجا نگاهمان در توانمندی های بومی، داخلی و جوان های انقلابی بوده موفقیت های بسیار خوبی کسب کردیم، افزود: در حوزه های مختلف دفاعی و نظامی به بالاترین سطح خودش در منطقه و بلکه در جهان دست پیدا کرده ایم و امروز هیچ ابرقدرتی بدون حضور ایران اسلامی نمی تواند معادلات را رقم بزند و هر جایی که از این کره خاکی بخواهند اقدامی انجام بدهند ایران اسلامی را باید در معادلات خودشان ببینند والا آن کار ابتر خواهد بود.

وی افزود: نمونه عینی آن در عراق، سوریه، یمن و لبنان شاهد آن هستیم و ان شاالله به همین زودی در کشورهای دیگر هم می بینیم.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) تصریح کرد: این نظام و انقلاب در جایگاهی قرار دارد که مسیر خودش را پیدا کرده  و به لطف الهی با قوت دنبال خواهد کرد و آنچه که امروز بایستی به آن توجه کنیم دغدغه های رهبر معظم انقلاب است.

سالاری جایگاه مسجد را بعنوان محور حرکت و منبع روحی، فکر و مادی این نظام اسلامی دانست و اظهار کرد: این جمله نورانی حضرت امام(ره) که فرمودند مساجد سنگر است سنگرها را حفظ کنید سال ها می گذرد اما الآن معنای این جمله را می فهمیم وخصوصیت سنگر به اینست که کسانیکه در اطراف و پشت این سنگر هستند از ترکش های دشمن محفوظ می دارد.

وی  با بیان اینکه راه برون رفت از تهاجم ترکش های سهمگین دشمن پناه بردن به سنگر مسجد است، افزود:سنگرداران مساجد ما مردم هستیم خدا یک جایگاهی به ما عنایت کرده که باید بهترین استفاده را بکنیم و وظیفه ما به عنوان متولیان، حفاظت از این سنگر است.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) با اشاره به اینکه شهدا عزیز و مردان بزرگ همچون امام (ره) پرورش یافتگان مسجد هستند، ادامه داد: هر چه داریم از برکت خون شهدای عزیز و مقام عظامی ولایت است و همه آنها ارتباط با مساجد داشتند که به این جایگاه رسیدند پس مسجد توانسته جایگاه خودش را بخوبی ایفا کند و امروز هم اگر عنایت و پیشرفت و جایگاهی در دنیا داریم مدیون این سنگر هستیم.

سالاری با بیان اینکه مسجد باید محور همه فعالیت های نظامی، اقتصادی و اجتماعی باشد، اضافه کرد: اگر به زمان نبی اکرم(ص) برگردیم می بینیم که مسجد محور همه فعالیت ها و حتی اتاق جنگ بود امروز هم می شود این اتفاق رقم بخورد.

وی تصریح کرد: نباید ما منتظر سلبریتی هایی باشیم که نگاهشان به بیرون و دنبال وادادگی هستند که حتی ساندویچشان را از خارج وارد کنند و یا اینکه مدیر را مثل بازیکن از کشورهای دیگر بیارویم با این نگاه می خواهند مملکت را اداره کنند که تبعات این نگاه در بعضی جاها شاهد آن هستیم.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) گفت: مسجد باید مشکلات عدیده مردم حتی اقتصادی که گریبانگر آن هستیم را حل کند و اگر مساجد جایگاه محکمی شد قطعا برکات خوبی را در جامعه شاهد می شویم.

سالاری شهداء را نمونه بارز جذب افراد عنوان کرد و افزود: شهیدانی همچون ابراهیم هادی که با اذانش حتی عراقی ها را به خودش جذب می کند و در نوع خودش بی نطیراست  اما امروز جوان و نوجوان را نمی شود با یک ساعت سخنرانی نگه داشت باید شیوه های جدیدی که جوان جذب مساجد شود پیدا کنیم.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع)  خاطرنشان کرد: دنبال نام و نشان اگر باشیم کارمان خراب می شود از شهدا بیاموزیم که خیلی از کارهای بزرگ را انجام می دادند ولی نامی از خودشان باقی نمی گذاشتند و باعث برکت می شدند و هنوز هم اگر استخوان هایشان الآن پیدا شود محور تحول و تحرک در جامعه می شوند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن