ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 103247
  • ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰
  • 113 بازدید
  • ارسال توسط :
شکار 4 متجاوز سودانی توسط نیروهای یمنی

شکار 4 متجاوز سودانی توسط نیروهای یمنی

– اخبار بین الملل – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، تک تیراندازان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن 4 متجاوز سودانی را در شمال منطقه مرزی میدی در استان حجه از پای در آوردند. از سوی دیگر نیروهای ارتش و کمیته‌های […]

– اخبار بین الملل –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، تک تیراندازان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن 4 متجاوز سودانی را در شمال منطقه مرزی میدی در استان حجه از پای در آوردند.

از سوی دیگر نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن پیشروی مزدوران ارتش سعودی در منطقه الربوعه واقع در عسیر را متوقف کردند که بر اثر این عملیات شماری از مزدوران کشته و زخمی شدند.

پیشنهاد انصار الله یمن برای مبادله اسیرانحملات متجاوزان به الحدیده یمن؛ انهدام مواضع سعودی‌ها در نجران و جیزان

عربستان سعودی از ششم فروردین 94 با تشکیل ائتلافی متجاوز از رژیم‌های مرتجع عربی، جنگی ویرانگر را علیه یمن با هدف تسلیم کردن مردم این کشور در برابر سیاست‌های خود و جلوگیری از تشکیل دولت مستقل و غیروابسته به خود آغاز کرده است که این حملات هیچ نتیجه‌ای به‌جز قربانی شدن میلیون‌ها انسان بیگناه و ویران شدن زیرساخت‌های حیاتی یمن نداشته است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن