ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 103249
  • ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۵
  • 114 بازدید
  • ارسال توسط :
«مدافع حرم» از باورها و عقاید دفاع می‌کند

«مدافع حرم» از باورها و عقاید دفاع می‌کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام محمد کیاسری امشب در مراسم یادبود شهدای خانطومان که در دانشگاه علوم اسلامی رضوی برگزار شد، گفت: مدافع حرم کسی است که از باورها و عقاید دفاع کند. مشاور فرمانده سپاه قدس بابیان خاطره‌ای از رشادت‌های شهدای فاطمیون خاطرنشان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام محمد کیاسری امشب در مراسم یادبود شهدای خانطومان که در دانشگاه علوم اسلامی رضوی برگزار شد، گفت: مدافع حرم کسی است که از باورها و عقاید دفاع کند.

مشاور فرمانده سپاه قدس بابیان خاطره‌ای از رشادت‌های شهدای فاطمیون خاطرنشان کرد: من در عملیاتی میان فاطمیون صحبت می‌کردم که مردم افغان کشورشان درگیر مسائل حاشیه‌ای است چه می‌شود برای حضرت زینب می‌آیند برخی از آن‌ها اعتراض کردند و گفتند ما کجا و دفاع از حرم حضرت زینب(س) کجا؟ آنجا بود که فهمیدم معرفت این عزیزان چه قدر عمیق است.

وی افزود: نباید بترسیم رهبر در زمان انتخابات سال گذشته نسبت به بعضی از آقایان فرمودند نترسید اگر می‌ترسید از جانب مردم نترسید، مردم در زمان سیل به دنیا فهماندند که اگر به خاطر تحریم نگذاشته‌اند کمک به مردم برسد مردم ما کمک کردند.

کیاسری بابیان اینکه بنده را بنده می‌گویند چون بند به خدا می‌شود، ابراز کرد: حضرت زهرا(س) با مقام عصمت در دعای دوشنبه می‌فرماید خدایا توان بندگی خود را به من بده و تا روزی که ولایت درخطر است زهرا جان خود را فدا می‌کند که نشان از اوج بندگی ایشان است.

مشاور فرمانده سپاه قدس با اشاره به اینکه ترامپی‌ها خبر از قدرت ما و رشادت‌های جوانان شیعه ندارند، عنوان کرد: دشمن از قدرت ما می‌ترسد، آن‌ها فاطمیون و حیدریون را نمی‌شناختند.

 کیاسری عمل به توصیه‌های قرآنی را از وظایف جوانان امروز دانست و گفت: دیروز سیل آمد همه به کمک رفتید درود خدا بر مردم غیرتمند که این عمل باعث شد تا دشمن بفهمد ایران فرق می‌کند چراکه جوانان شیعه و اسلام با دیگر جوانان فرق دارند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن