ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 103259
  • ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۴:۲۶
  • 90 بازدید
  • ارسال توسط :
دیدار گریفیث با رهبر انصارالله یمن

دیدار گریفیث با رهبر انصارالله یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از سایت شبکه المسیره، دفتر مارتین گریفیث، فرستاده سازمان ملل به یمن اعلام کرد که وی با عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن در صنعا دیدار کرد. دفتر فرستاده سازمان ملل به یمن هیچ اشاره‌ای به جزئیات این دیدار نکرد. […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از سایت شبکه المسیره، دفتر مارتین گریفیث، فرستاده سازمان ملل به یمن اعلام کرد که وی با عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن در صنعا دیدار کرد.

دفتر فرستاده سازمان ملل به یمن هیچ اشاره‌ای به جزئیات این دیدار نکرد.

در همین راستا، خبرگزاری سبأ وابسته به انصارالله اعلام کرد که دو طرف در این دیدار درباره آخرین تحولات در روند توافقنامه سوئد به ویژه الحدیده رایزنی کردند.

طبق این گزارش، دو طرف همچنین درباره ایده‌ها و مسائلی که باعث پیشبرد این توافقنامه می‌شود هم بحث و تبادل نظر کردند.

در همین راستا، محمد عبدالسلام، سخنگوی انصارالله نیز در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: در این دیدار پرونده اسیران، پرونده اقتصادی و موارد دیگر مربوط به مسأله انسانی بررسی شد.

وی افزود: فرستاده سازمان ملل به یمن و الحوثی همچنین درباره بازگرداندن پیکر عبدالحکیم الماوری، وزیر کشور یمن که ۲۱ آوریل در بیمارستانی در لبنان جان خود را از دست داد، گفت‌وگو کردند.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن