ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 103274
  • ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۷:۰۱
  • 115 بازدید
  • ارسال توسط :
گیلان| سالگرد سردار شهید دوربین با حضور سخنگوی سپاه در بندرانزلی برگزار می‌شود

گیلان| سالگرد سردار شهید دوربین با حضور سخنگوی سپاه در بندرانزلی برگزار می‌شود

– اخبار استانها – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از رشت، روح‌الله پوراسماعیلی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مراسم سالگرد شهید مدافع حرم "جواد دوربین" روز سه‌شنبه ساعت 17:00 و با سخنرانی "سردار رمضان شریف"، سخنگوی کل سپاه پاسداران در گلزار شهدای بندرانزلی برگزار می‌شود. […]

– اخبار استانها –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از رشت، روح‌الله پوراسماعیلی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مراسم سالگرد شهید مدافع حرم "جواد دوربین" روز سه‌شنبه ساعت 17:00 و با سخنرانی "سردار رمضان شریف"، سخنگوی کل سپاه پاسداران در گلزار شهدای بندرانزلی برگزار می‌شود.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان خاطرنشان کرد: از مردم شهید پرور و ولایت‌مدار استان گیلان انتظار می‌رود که همچون گذشته با حضور در مراسم این شهید، قدردانی خود از تلاش‌ها و مجاهدت‌های شهیدان را به همگان نشان دهند.

پوراسماعیلی بر ضرورت زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا تاکید کرد و عنوان داشت: واضح و مبرهن است که استقلال، عزت، امنیت و سربلندی کنونی جمهوری اسلامی، مدیون رشادت و ایثار همه شهدا به‌ویژه شهدای مدافع حرم است.

حضور نیروهای سپاهی و بسیجی با لباس در مناطق سیل‌زده سبب ایجاد ‌روحیه در بین مردم شداهواز| سپاه پاسداران محبوب‌ترین مجموعه در دل مردم و مبغوض‌ترین در ذهن دشمنان استاقدام آمریکا علیه سپاه پاسداران «ابلهانه» بود

وی با اشاره به توطئه دشمنان بوسیله اجرای سند 2030 گفت: عده‌ای قصد دارند با اجرای سند ننگین 2030 نسلی غرب گرا تربیت کنند اما بدانند که این توطئه آنان نیز همچون گذشته با شکست مواجه خواهد شد زیرا بهترین الگو برای تربیت نسل جدید بدون شک سبک زندگی شهدا است.

پوراسماعیلی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب، جوانان و نسل جدید مومن و انقلابی زمینه ساز ایجاد تمدن نوین اسلامی و ظهور امام زمان(عج) هستند، از این رو اجرای دقیق منویات ایشان در این بیانیه برای رسیدن به اهداف مورد نظر ضروری است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از تسنیم، شهید مدافع حرم "جواد دوربین" در سال 1346 دیده به جهان گشود و تمام عمر شریف خود را در راه پاسداری از انقلاب و آرمان‌های اسلام گذراند؛ وی از بازنشستگان سپاه بندرانزلی بود اما عشق به دفاع از آرمان‌های امام خمینی(ره) باعث شد که به صورت داوطلبانه به سوریه برود.

سردار سرافراز و رشید انقلاب اسلامی سرانجام در 17 اردیبهشت 1395 توسط ایادی کفر و استکبار در خان‌طومان سوریه به درجه رفیع شهادت نائل شد و به جمع سایر شهدای رفیق خود پیوست؛ از این شهید بزرگوار سه پسر و یک دختر به یادگار مانده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن